کد خبر : 189114
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
-

فرزام: نصیری سورپرایز ویژه ما برای آسیا بود

فرزام: نصیری سورپرایز ویژه ما برای آسیا بود

به گزارش قائم آنلاین، افشین فرزام در گفت و گو ، درباره عملکرد تیم ملی مردان در مسابقات قایقرانی رویینگ قهرمانی آسیا بیان کرد: در رشته‌هایی که ما شرکت کردیم رقبای اصلی حضور داشتند و حتی کشور چین در موادی که شرکت کرده بود با تیم قوی و آماده‌ای آمده بود. او ادامه داد: قبلا

به گزارش قائم آنلاین، افشین فرزام در گفت و گو ، درباره عملکرد تیم ملی مردان در مسابقات قایقرانی رویینگ قهرمانی آسیا بیان کرد: در رشته‌هایی که ما شرکت کردیم رقبای اصلی حضور داشتند و حتی کشور چین در موادی که شرکت کرده بود با تیم قوی و آماده‌ای آمده بود.

او ادامه داد: قبلا گفته بودم سورپرایز ویژه برای آسیا داریم آن هم در تک نفره سنگین وزن بود. به هر حال مدت زیادی در این بخش خلا داشتیم و بهمن نصیری با وجود اینکه دفعه اول بود در تک نفره سنگین وزن شرکت می‌کرد و رقبای اصلی‌اش نیز حضور داشتند با قدرت  به مدال طلا رسید. تک نفره سنگین وزن تقریبا جزو رشته های اصلی بود که من روی آن تمرکز زیادی داشتم چون شش ماه دیگر قرار است در مسابقه انتخابی المپیک،  سهمیه المپیک این ماده توزیع شود از این رو بسیار حائز اهمیت بود که خوش رنگ‌ترین مدال را بگیریم.

فرزام در مورد عملکرد بقیه نمایندگان ایران گفت: انتظار داشتم عاقل حبیبیان مدال نقره بگیرد اما با هفت صدم اختلاف مدال برنز کسب کرد. در چهار نفره هم عملکرد خوبی داشتیم اما در دو نفره نتوانستیم آن قابلیتی که داشتیم را به اجرا درآوریم.

*به درخشش در انتخابی المپیک خوشبینم

مربی تیم ملی رویینگ مردان در پاسخ به این پرسش که با توجه به این نتایج چقدر می‌توان خوشبین بود که انتخابی المپیک هم بتوانیم سهمیه های خوبی در رویینگ مردان بگیریم، تاکید کرد: در بخش مردان با توجه به نتایجی که گرفتیم تا حدود ۹۰ درصد می‌توانیم خوشبین باشیم که در مسابقات کسب سهمیه المپیک هم بدرخشیم و امیدوارم تمرینات به موقع و با کیفیت انجام شود تا به خواسته مان برسیم.

*چند روز طول کشید تا ملی‌پوشان و قایق‌ها هماهنگ شوند

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه نداشتن قایق استاندارد در تمرینات، در مسابقه روی عملکرد ملی پوشان تاثیر گذار بود یا خیر، تصریح کرد:چند روز طول کشید تا ملی پوشان با قایق ها هماهنگ شوند. از همان روز اول قایق ها را برای ملی پوشان آماده کردیم اما در هر تمرین و مسابقه مقدماتی موارد مهم را چک می کردیم و در فینال به شرایط ایده‌آل رسیده بودند.

*کشورهای دیگر برنامه ریزی می‌کنند طلای نصیری را از چنگش در بیاورند

فرزام در مورد برنامه تیم ملی برای مسابقات انتخابی المپیک نیز گفت: حدود یه هفته به ملی‌پوشان استراحت می‌دهیم و از اوایل آذر تمرینات خود را دوباره شروع می‌کنیم.  دیگر مشخص است کدام نفرات در چه ماده‌هایی شانس کسب سهمیه المپیک دارند. امیدوارم مقداری خاص‌تر دیده شوند و با کیفیت بهتری کار را جلو ببریم. قطعا تمام رقبا ما در این شش ماه به صورت ویژه تمرین خواهند کرد. کار سختی داریم. بهمن نصیری چون در این ماده شناخته شد قطعا کشورها روی او برنامه‌ریزی می‌کنند تا مدال طلا را از چنگش در بیاورند. به همین دلیل ما نباید از این قافله عقب بمانیم.

او ادامه داد: نقطه قوت این تیم پنج نفره ای که به قهرمانی آسیا اعزام شد اخلاق و همدلی بود واقعا جای تحسین دارند و تیم، آینده بسیار خوبی دارد. سه نفر از نفرات تیم جوان هستند و به مرور آماده‌تر خواهند شد. من شش ماه زمان داشتم و هر چقدر زمان جلو تر برود بهتر می‌توانم آن‌ها را به سطح قابل قبولی در آسیا برسانم. البته خارج از تیم اگر کسی قابلیت این را داشته باشد در کنار این نفرات قرار بگیرد حتما از او استفاده می‌کنیم.

*حبیبیان قرار است با خانواده اش برای ادامه کار مشورت کند

فرزام در مورد خداحافظی عاقل حبیبیان نیزگفت: عاقل حبیبیان کاپیتان تیم من است و با او صحبت کردم تقریبا به این نقطه نظر رسیدیم کار را ادامه دهیم. در رویینگ شرایط به گونه‌ای است که ورزشکار و مربی مجبورند ماه‌ها از خانواده دور باشند و این کار را سخت می‌کند. قرار شد با خانواده‌اش مشورت کند. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که تا سهمیه المپیک ادامه دهیم. حبیبیان از ورزشکارانی است که هنوز تمام نشده و می‌تواند کمک بزرگی به تیم کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + یازده =