کد خبر : 189133
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
-

شانه‌سازی محور بندپی غربی بابل

شانه‌سازی محور بندپی غربی بابل

به گزارش قائم آنلاین، جاده بندپی غربی بابل همانند دیگر محورهای اصلی این شهرستان از حادثه خیزترین محورهای غیر استاندارد مازندران است که هر بار شاهد تصادفات مرگبار بوده و با اعتراضات مردمی مواجه است. در پی تصادف سوم آبان در جاده قدیم بابل در سادات محله که منجر به مرگ جوان ۳۷ ساله و

به گزارش قائم آنلاین، جاده بندپی غربی بابل همانند دیگر محورهای اصلی این شهرستان از حادثه خیزترین محورهای غیر استاندارد مازندران است که هر بار شاهد تصادفات مرگبار بوده و با اعتراضات مردمی مواجه است.

در پی تصادف سوم آبان در جاده قدیم بابل در سادات محله که منجر به مرگ جوان ۳۷ ساله و مصدوم شدن دو مرد ۶۱ و ۶۶ ساله و یک زن ۴۸ ساله شد اعتراض مردم منطقه را به همراه داشت که همزمان با مراسم درگذشت این جوان مردم شوب‌کلا بندپی اقدام به بستن جاده  کردند که سبب ترافیک شدید در این محور شده است.

*اختصاص یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون اعتبار برای بندپی غربی بابل

قربانعلی ولی‌زاده در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار کرد: امسال در کمیته برنامه‌ریزی ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای محور جاده بندپی غربی و مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار ملی برای این محور در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیر تصویب و تسریع در تخصیص اعتبار در نظر گرفته شده برای این جاده هستیم، افزود: مقرر شد اداره راهداری در مرحله نخست نصب علائم، خط‌کشی، لکه‌گیری و شانه‌سازی این محور را در اسرع وقت انجام دهد و در برنامه بلندمدت نیز اقدامات لازم را برای تخصیص ۱۰۰ در صدی اعتبار برای این جاده را داشته باشد.

* نیازمند تعامل مردم هستیم

فرماندار ویژه بابل خواستار تعامل بیشتر مردم با مسؤولان اجرایی شد و تصریح کرد: باید انتظارات خود را مطابق با شرایط اقتصادی جامعه هماهنگ کنیم و با آرامش و همکاری برای رفع مشکلات موجود اقدام کنیم.

ولی‌زاده با اشاره به اینکه در شهرستان بابل ۶ محور مواصلاتی داریم که نیازمند نگاه ویژه مسؤولان است، گفت: در ۶ محور اصلی شهرستان بابل مشکل داریم اما در اولویت کار ما قرار دارد و اقدامات لازم آغاز شده که امیدواریم با تخصیص اعتبار لازم این مشکلات مرتفع یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + پانزده =