کد خبر : 189207
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
-

رقابت نفسگیر ایرانِ ۹ نفره با روسیه برای قهرمانی جهان

رقابت نفسگیر ایرانِ ۹ نفره با روسیه برای قهرمانی جهان

به گزارش قائم آنلاین، با برگزاری دیدارهای مقدماتی و شانس مجدد ۵ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در مجارستان، چهره نفرات راه یافته به دیدارهای رده بندی و فینال این اوزان در روز پایانی مشخص شد. ایران در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست با یک طلا، یک نقره و یک عنوان

به گزارش قائم آنلاین، با برگزاری دیدارهای مقدماتی و شانس مجدد ۵ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در مجارستان، چهره نفرات راه یافته به دیدارهای رده بندی و فینال این اوزان در روز پایانی مشخص شد.

ایران در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست با یک طلا، یک نقره و یک عنوان پنجمی و مجموع ۵۰ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و روسیه نیز با ۲ نقره، یک برنز و یک عنوان پنجمی با ۶۵ امتیاز سوم است.

در روز پایانی این رقابت ها، امشب( چهارشنبه) ایران با داشتن ۳ فینالیست و یک کشتی گیر در رده‌بندی شانس رسیدن به ۳ طلا و یک برنز را دارد که با احتساب ۵۰ امتیاز ۵ وزن اول و همچنین امتیاز کمی که برای باقر یخکشی در ۶۱ کیلوگرم پیش بینی می‌شود، به حداقل ۱۲۰ و حداکثر ۱۴۴ امتیاز خواهد رسید.

روسیه نیز امشب همانند ایران ۳ شانس رسیدن به ۳ طلا و یک برنز را دارد که با احتساب ۶۵ امتیاز ۵ وزن نخست به ۱۳۵ تا ۱۵۵ امتیاز خواهد رسید.

کشتی‌گیران ایران و روسیه امشب در فینال اوزان ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف هم می‌روند و با توجه به حساسیت این رقابت، کسب نتیجه برای کشتی‌گیران هر دو کشور در این ۲ مبارزه حیاتی است. این در حالی است که تیم ایران به دلیل اهمال در گرفتن ویزای سوادکوهی ملی‌پوش وزن ۷۹ کیلوگرم، با یک کشتی‌گیر کمتر و با ۹ نفر در حال رقابت با روسیه بر سر عنوان قهرمانی است.

آذربایجان نیز که در پایان ۵ وزن نخست با ۷۵ امتیاز در صدر قرار گرفته، با توجه به عملکردی که در ۵ وزن دوم داشت شانسی برای رسیدن به سکوی قهرمانی ندارد. آذربایجان در نهایت می‌تواند به ۱۰۷ تا ۱۲۱ امتیاز برسد.

به گزارش ایسنا، مجتبی گلیج در ۹۷ و علیرضا سرلک در ۵۷ کیلوگرم به ترتیب برای ایران صاحب مدال های طلا و برنز شدند و امیرحسین حسینی نیز در ۷۰ کیلوگرم پنجم شد.

امشب نیز محمد نخودی در ۷۴، کامران قاسمپور در ۸۶ و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم برای کسب مدال طلا به روی تشک می‌روند و حسین شهبازی نیز در وزن ۹۲ کیلوگرم برای مدال برنز مصاف خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + هفت =