کد خبر : 189259
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
-

رفع تصرف بیش از ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی در نکا

رفع تصرف بیش از ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی در نکا

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام ملاکریمی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: حسب گزارش مردمی به ریاست دادگستری مازندران و دستور ریاست دادگستری استان برحفظ، جلوگیری و برخورد با متخلفان به حریم بیت المال اقدامات قضایی از سوی دادسرای این شهرستان انجام پذیرفت. وی افزود: به پیگیری‌های انجام شده با همکاری منابع

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام ملاکریمی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: حسب گزارش مردمی به ریاست دادگستری مازندران و دستور ریاست دادگستری استان برحفظ، جلوگیری و برخورد با متخلفان به حریم بیت المال اقدامات قضایی از سوی دادسرای این شهرستان انجام پذیرفت.

وی افزود: به پیگیری‌های انجام شده با همکاری منابع طبیعی این شهرستان دایر بر تصرف منابع ملی و طبیعی از سوی فردی در منطقه هزار جریب (تجرخیل) شخصا از منطقه و محل مذکور بازدید به عمل آمد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا با بیان اینکه متصرف قصد مصالحه با منابع طبیعی را داشت که به لحاظ عدم پیگیری مسئولان منابع طبیعی متصرف اقدام به کاشت نهال در متصرفات خود کرده بود، گفت: با پیگیری دادستانی و دستور قضایی به مرجع انتظامی و منابع طبیعی ۴ هزار ۹۳۰ متر مربع از اراضی رفع تصرف و به حریم بیت المال باز گشت.
ملاکریمی با قدردانی از رئیس دادگستری استان به منظور صیانت از اراضی ملی و همچنین شتاب بخشی و هدف‌گذاری در برخورد با متجاوزان به حریم بیت المال افزود: نگاه ما در این حوزه پیشگیرانه است و بدون شک اگر این نگاه در بین مسؤولان و عامه مردم تقویت شود شاهد بسیاری از این دست اندازی‌ها، تعرضات و تصرفات به بیت‌المال نخواهیم بود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + سیزده =