کد خبر : 189131
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
-

حضور دو برابری مازندرانی‌ها در پیاده‌روی اربعین

حضور دو برابری مازندرانی‌ها در پیاده‌روی اربعین

به گزارش قائم آنلاین، عملکرد و تعداد زائران اربعین در مازندران پرداخت و اظهار کرد: امسال ۱۱۴ هزار و ۸۶۳ نفر در قالب ۶۷ هزار و ۱۸۰ گروه از زائران مازندران در سامانه ثبت‌نام کردند. وی افزود: همچنین از ابتدای فعالیت اعزام زائران به  پیاده‌روی اربعین ۱۰ هزار و ۵۵۵ نفر از زائران به‌صورت هوایی

به گزارش قائم آنلاین، عملکرد و تعداد زائران اربعین در مازندران پرداخت و اظهار کرد: امسال ۱۱۴ هزار و ۸۶۳ نفر در قالب ۶۷ هزار و ۱۸۰ گروه از زائران مازندران در سامانه ثبت‌نام کردند.

وی افزود: همچنین از ابتدای فعالیت اعزام زائران به  پیاده‌روی اربعین ۱۰ هزار و ۵۵۵ نفر از زائران به‌صورت هوایی به سفر معنوی عتبات عالیات نیز اعزام شدند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با اشاره به آغاز ثبت‌نام اربعین از یکم شهریور همزمان با روز عاشورا در استان، اضافه کرد: اعزام زائران از ۱۹ شهریور ماه امسال آغاز شده و تا دو روز قبل از اربعین ادامه داشته است.

مدیرکل حج و زیارت مازندران درباره حوادث رانندگی به وقوع پیوسته برای زائران اربعین تصریح کرد: همچنین امسال پنج نفر از رائران اربعین فوت و ۶ نفر از زائران مجروح شدند.

این مسؤول با بیان اینکه با توجه به حذف روادید استقبال خوبی برای حضور مردم در پیاده‌روی اربعین صورت گرفت امسال جمعیت زائران اربعین بیش از دو برابر شده بود، یادآور شد: در حال حاضر اعزامی به عتبات عالیات نداریم و در صورت اعزام اعلام خواهد شد.

وی در پایان  ضمن هشدار به علاقه‌مندان به اعزام به عتبات و عالیات،گفت: آزادبرها در بحث اعزام غیرمجاز عتبات عالیات همچنان فعالیت دارند و زائران نباید فریب این کاروان‌های غیرمجاز را بخورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + پنج =