کد خبر : 189183
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
-

توضیحاتی درباره شیوه نامه انضباطی دانشجویی

توضیحاتی درباره شیوه نامه انضباطی دانشجویی

به گزارش قائم آنلاین، مشروح گفت‌وگوهای علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علی ربیعی سخنگوی دولت، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی با

به گزارش قائم آنلاین، مشروح گفت‌وگوهای علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علی ربیعی سخنگوی دولت، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی با خبرنگاران را می‌توانید در لینک‌های زیر دنبال کنید.

درخواست ایران برای کاهش هزینه روادید عمان در صورت عدم لغو آن

علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به تلاش‌ها برای لغو روادید با عمان، از درخواست ایران برای کاهش هزینه روادید در صورت عدم لغو آن خبر داد. وی در پاسخ به سوالی درباره نشست اخیر گردشگران ایران و عمان و کمک آن به صنعت گردشگری گفت: سیاست ارتقای گردشگری با کشورهای منطقه ای چندی است در دستور کار ماست. در حال تلاش هستیم گردشگری منطقه ای را هم که حدود هفتاد درصد از گردشگری را شکل می دهد، تقویت کنیم.

واکنش شریعتمداری به انتقادات درباره انتصاب خبرنگاران در وزارت کار

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به برخی انتقادات درباره انتصاب تعدادی از خبرنگاران در برخی مناصب سازمانی این وزارتخانه اظهار کرد: وزارت کار و رفاه اجتماعی دارای شرکت‌های متعددی است که به طور طبیعی در طول کار برای مسئولیت روابط عمومی و ارتباطات از افرادی که در این زمینه دارای تجربه هستند، بهره می‌گیرند، این یک کار معمولی بوده که در دوره های مختلف اتفاق افتاده است.

مهلت FATF کمتر از چهار ماه است

فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی اظهار کرد: از آنجایی که یک ماه پیش از برگزاری اجلاس اصلی FATF، اجلاس مقدماتی آن برگزار می‌شود ما باید پیش از اجلاس مقدماتی گزارشی از وضعیت خود ارائه دهیم تا شرایط‌ مان در اجلاس مقدماتی بررسی و تعیین تکلیف شود بنابراین مهلت‌مان خیلی کمتر از چهار ماه است.

ایران گام چهارم را در زمان خود بر خواهد داشت

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور اعلام کرد که چنانچه در مذاکرات و رفت و آمدها، آنچه ما دنبالش هستیم اتفاق نیفتد، گام چهارم را در زمان خود بر خواهیم داشت. وی در پاسخ به این پرسش که کلیات گام چهارم ایران در کاهش تعهدات هسته‌ای چیست؟ اظهار کرد: کمیته‌ای آن را بررسی می کند و قرار بر این است که اگر تا همان دو ماهی که برای گام سوم معین شده، در مذاکرات و رفت و آمدها آنچه ما دنبالش هستیم اتفاق نیفتد، ما گام چهارم را در زمان خود بر خواهیم داشت.

گفت‌وگو برای بررسی شیوه‌نامه جدید انضباطی دانشجویی با تشکل‌های دانشجویی

لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور در واکنش به انتقادات از دولت درباره شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان اظهار کرد: با موافقت وزرای علوم و بهداشت، از تشکل‌های دانشجویی دعوت می‌کنیم تا در جلسه‌ای آیین‌نامه جدید انضباطی دانشجویی را بررسی و در صورت مغایرت با قوانین موجود و همچنین منشور حقوق شهروندی اصلاحات لازم را انجام دهیم.

برای شفافیت و رفع نگرانی دانشجویان در شیوه نامه جدید بازنگری می‌کنیم

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در واکنش به انتقادات به شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویی اعلام کرد: برای شفافیت بیشتر و همچنین رفع نگرانی‌های دانشجویان در خصوص شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویی، در این شیوه نامه تجدید نظر خواهیم کرد.

کاهش دو میلیارد دلاری قاچاق و واردات غیر قانونی

علی ربیعی سخنگوی دولت اعلام کرد که قاچاق و واردات غیر قانونی دو میلیارد دلار کاهش یافته است. وی همچنین افزود: آیین نامه قانون جامع حمایت از معلولان در مجلس تصویب و در هر جلسه دولت یک بخش آن تصویب می شود. امسال دولت ۱۳۰۰ میلیارد تومان در مرحله اول برای اجرای قانون جامع حمایت از معلولان تخصیص داده است.
در جلسه امروز هیئت وزیران نیز که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری برگزار شد، سه آیین‌نامه اجرایی مربوط به قانون حمایت از حقوق معلولان، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + چهارده =