کد خبر : 189173
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
-

انگیزه مورینیو برای حضور دوباره در لیگ جزیره چیست؟

انگیزه مورینیو برای حضور دوباره در لیگ جزیره چیست؟

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از رکورد، این روزها زمزمه‌های زیادی درباره حضور دوباره مورینیو در لیگ برتر شنیده می‌شود. بعد از تاتنهام، این بار نوبت آرسنال است که شایعات حضور مورینیو در این تیم شنیده شود. نزدیکان مربی پرتغالی عنوان کردند این مربی انگیزه زیادی برای حضور در لیگ برتر دارد و هدف

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از رکورد، این روزها زمزمه‌های زیادی درباره حضور دوباره مورینیو در لیگ برتر شنیده می‌شود. بعد از تاتنهام، این بار نوبت آرسنال است که شایعات حضور مورینیو در این تیم شنیده شود.

نزدیکان مربی پرتغالی عنوان کردند این مربی انگیزه زیادی برای حضور در لیگ برتر دارد و هدف او نیز رسیدن به یک رکورد مشخص است. او قصد دارد اولین سرمربی در تاریخ باشد که با سه تیم انگلیسی توانسته است جام‌های شاخص به دست بیاورد.

مورینیو بعد از قهرمانی با چلسی در لیگ برتر و جام حذفی، با یونایتد لیگ اروپا و جام اتحادیه را به دست آورد و اکنون امیدوار است تیمی را بر عهده بگیرد که بتواند آن را به قهرمانی برساند تا اولین سرمربی شود که با سه تیم مختل به این مهم دست می‌یابد.

آرسنال این روزها با شرایطی سختی روبرو است و باید در جام اتحادیه برابر لیورپول قرار گیرد و حذف از این رقابت‌ها می‌تواند اونای امری را یک گام دیگر به درهای خروج از باشگاه نزدیک‌تر کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × دو =