کد خبر : 189205
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
-

آیا بهترین مراکز خرید کوش آداسی را می‌شناسید؟

آیا بهترین مراکز خرید کوش آداسی را می‌شناسید؟

به گزارش قائم آنلاین، بنا براعلام کی سفر، کوش آداسی در غرب کشور ترکیه قرار دارد و اغلب گردشگران که در کنار تور استانبول با تور کوش آداسی به این شهر سفر می‌کنند آن را به خاطر سواحل و پارک‌های آن می‌شناسند اما کوش آداسی بهترین مراکز خرید را در خود جا داده است این شهر کوچک

به گزارش قائم آنلاین، بنا براعلام کی سفر، کوش آداسی در غرب کشور ترکیه قرار دارد و اغلب گردشگران که در کنار تور استانبول با تور کوش آداسی به این شهر سفر می‌کنند آن را به خاطر سواحل و پارک‌های آن می‌شناسند اما کوش آداسی بهترین مراکز خرید را در خود جا داده است این شهر کوچک مهم‌ترین قطب گردشگری ترکیه است و مسافران و گردشگران بعد از دیدن مناطق گردشگری می‌توانند به بهترین قیمت با کیفیت‌ترین اجناس را خریداری کنند.

آیا می‌دانید برای این‌ که سوغاتی و اجناس زیبایی را در ترکیه خریداری کنید باید به کجا بروید!

شهر کوش آداسی به دلیل مناظر و تفریحات آن مورد توجه بوده، اما این شهر به‌نوبه خود بهترین مراکز خرید را دارد.

· مرکز خرید ای وی ام (AVM)

ای وی ام در خیابان کاورا در نزدیکی پارک آب Aqua Atlantis قرار گرفته است. این مرکز خرید یکی از مهم‌ترین مراکز خرید کوش آداسی محسوب می‌شود و تمامی اجناسی که برای سوغات قشنگ است و به چشم می‌آید را می‌توان در این مرکز پیدا کرد.

· بازار بزرگ کوش آداسی

این بازار یکی از معروف‌ترین بازارهای کوش آداسی است که در محله معروف کاله ایچی قرار دارد اگر با تورهای کی سفر به ترکیه بروید حتماً رفتن به بازار بزرگ کوش آداسی جزئی از برنامه‌های آن خواهد بود. این باز تا نیمه‌های شب باز است و می‌توانید در هر ساعت که خواستید بروید و خرید کنید. این بازار به دو بخش تقسیم‌شده است که عده‌ای آن را دومین بازار بزرگ بعد از بازار استانبول می‌دانند در این بازار انواع مختلفی از اجناس یافت می‌شود توصیه می‌کنیم که به بخش دوم بازار اول بروید تا به سمت بازار اورینت بروید این بازار در فضای باز دایر شده و قیمت اجناس آن مناسب است. در این بازار می‌توان پوشاک، انواع خوراکی، عتیقه، طلا، چرم، سوغات شهر، صنایع‌دستی، آجیل و نقره را پیدا کرد.

· مرکز خرید نووا

این مرکز در خیابان Guvercin در نزدیکی ساحل و با سردر منحنی شکل قرارگرفته شده است. این مرکز به خاطر زیبایی و نزدیک بودن آن به ساحل معروف است و شما مسافرین و گردشگران عزیز می‌توانید بعد از گشت‌وگذار در ساحل به این مرکز خرید رفته و خرید کنید.

· پاساژ آکدوگان کوش آداسی

یکی از اولویت‌های خانم‌های عزیز وسایل آرایشی و پوشاک است و حال اگر اصل بودن و یا مارک بودن این وسایل برای شما مهم است و قیمت چندان برای شما ملاک نیست باید بگویم پاساژ آکدوگان را از دست ندهید این پاساژ با بهترین اجناس آماده خدمت‌رسانی به شما مسافرین و گردشگران است و یک خبر خوب دیگر هم این است که این پاساژ با داشتن بهترین رستوران‌ها چه در داخل مرکز خرید و چه در اطراف آن‌یک روز عالی و بدون دغدغه برای خوردن غذا را برای شما به ارمغان آورده است.

· مرکز خرید کریو

اگر قیمت اجناس و منصفانه بودن آن برای شما ملاک است باید بگویم مرکز خرید کرو بهترین انتخاب است این مرکز با قیمت‌های مناسب در نزدیکی پارک گاورسینی قرار دارد که بعد از خرید کردن و گشت‌وگذار این پارک می‌تواند خستگی را از تن شما بیرون کند.

· مرکز خرید سوکه

این مرکز در بیرون شهر کوش آداسی قرار دارد و در مسیر بدروم است اگر به بدروم رفتید می‌توانید از این مرکز خرید دیدن نمایید و یا اگر فاصله زمانی چهل دقیقه برای شما اهمیت ندارد می‌توانید از این مرکز خرید نیز لذت ببرید.

· بازار حجیرات

این بازار یکی از قدیمی‌ترین بازارهای شهر کوش آداسی است. این بازار مناسب خریدن سوغاتی است و انواع صنایع‌دستی در آن یافت می‌شود انواع سفال و کاشی در رنگ‌های مختلف در این بازار است که با چشم هر بیننده‌ای بازی می‌کند. در این بازار انواع تابلوهای رنگارنگ در طیف مختلفی از قیمت‌ها یافت می‌شود.

· مرکز خرید نوادا اوتلت

این مرکز خرید جزء لوکس‌ترین بازارهای کوش آداسی است و اجناس آن شامل پوشاک، پارچه، مبلمان، دکوراسیون، لوازم الکترونیکی است در این بازار برندهای ال سی، وایکیکی، فیلا و آدیداس را با قیمت‌های منصفانه خریداری کنید.

· فروشگاه چرم کوش آداسی

اگر به محصولات چرم علاقه دارید باید به فروشگاه چرم ترکیه یا لیدر بروید. در این فروشگاه انواع محصولات چرمی با تنوع زیادی وجود دارد.

· مرکز خرید کیپا

کیپا یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که چندین شعبه در ترکیه دارد که یکی از شعب در کوش آداسی است. این فروشگاه تمامی اجناس مارک و برند را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد علاوه بر محصولات مارک و خاص آن می‌توان از تفریحاتی که در این فروشگاه قرار دارد هم لذت برد این تفریحات شامل سینما هفت بعدی که هیجان زیادی را به بازدیدکنندگان خود می‌دهد، سینما، سالن زیبایی، کافه، پارکینگ، کارت هدیه و سالن بازی کودکان است.

قبل از خرید کردن در کوش آداسی چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

۱. چانه‌زنی را فراموش نکنید! در ترکیه قیمت اجناس طوری قیمت‌گذاری شده که می‌توانید از فروشنده تخفیف بگیرید پس خجالت نکشید و چانه‌زنی کنید.

۲. در فروشگاه‌های ترکیه اغلب اجناس تقلبی به فروش می‌رسد پس انتظار اجناس خاص و اصل را نداشته باشید.

۳. لباس‌ها را پرو کنید چون ممکن است سایز آن‌ها اشتباه تعیین شده باشد.

۴. اگر قصد خرید طلا و زیورآلات را دارید از مراکز معتبر خریداری کنید.

۵. برای خرید فرش نیز تنها از مراکز معتبر فرش خرید کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 18 =