کد خبر : 189004
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
-

همکاری مرزبان با شاهین در گرو تعیین تکلیف اسپانسر

همکاری مرزبان با شاهین در گرو تعیین تکلیف اسپانسر

به گزارش قائم آنلاین، سعید مسیگر سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو ،‌ درباره حضور علیرضا مرزبان به عنوان سرمربی شاهین و حضور اسپانسر در این تیم گفت:‌ صحبت‌های لازم برای آمدن علیرضا مرزبان انجام شده است و تنها منتظر اسپانسر هستیم که کارهای خود را برای آمدن به باشگاه نهایی کند. تا دیشب

به گزارش قائم آنلاین، سعید مسیگر سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو ،‌ درباره حضور علیرضا مرزبان به عنوان سرمربی شاهین و حضور اسپانسر در این تیم گفت:‌ صحبت‌های لازم برای آمدن علیرضا مرزبان انجام شده است و تنها منتظر اسپانسر هستیم که کارهای خود را برای آمدن به باشگاه نهایی کند. تا دیشب (دوشنبه) قرار بود که این مساله انجام شود که هنوز خبری نشده است. امروز قرار بود که شهردار در استانداری جلسه‌ای داشته باشد که معلوم شود اسپانسر در باشگاه می‌آید یا خیر.

او ادامه داد: اسپانسر مورد نظر شرکت نفت طلاییه است. اگر این اسپانسر قرار باشد در باشگاه بیاید، ما باشگاه را به این اسپانسر اجاره می‌دهیم و روند باشگاه تغییرات مورد نظر خود را دارد. اگر هم مساله اسپانسر منتفی شود، ما صحبت‌های نهایی خود را با آقای مرزبان انجام می‌دهیم.

مسیگر در پایان گفت: با حضور اسپانسر جدید، صفر تا صد کارهای باشگاه با این شرکت خواهد بود. به احتمال زیاد مدیران و مدیرعامل باشگاه هم از خودشان باشد و برای انتخاب سرمربی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =