کد خبر : 188996
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
-

هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو به سبک “فاتحان اورست”

هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو به سبک “فاتحان اورست”

به گزارش قائم آنلاین، بیش از ۷۰ درصد تلاش‌ها برای فتح اورست ناموفق است. تنها افرادی از پس این صعود طاقت‌فرسا، پرتنش و پیش‌بینی‌ناپذیر برمی‌آیند که علاوه بر آمادگی جسمانی، ذهنیتی قوی و پیش‌برنده داشته باشند. به نظر می‌رسد این روزها کسب‌وکارهای نوآور، محیطی پیچیده‌تر و ناپایدارتر از همیشه را تجربه می‌کنند. گویی بقا و

به گزارش قائم آنلاین، بیش از ۷۰ درصد تلاش‌ها برای فتح اورست ناموفق است. تنها افرادی از پس این صعود طاقت‌فرسا، پرتنش و پیش‌بینی‌ناپذیر برمی‌آیند که علاوه بر آمادگی جسمانی، ذهنیتی قوی و پیش‌برنده داشته باشند. به نظر می‌رسد این روزها کسب‌وکارهای نوآور، محیطی پیچیده‌تر و ناپایدارتر از همیشه را تجربه می‌کنند. گویی بقا و رشد آن‌ها در این سفر، در گرو یادگیری، چابکی و نگرشی از جنس فاتحان اورست است.

موضوع تأثیر فضای متغیر و ناپایدار اقتصادی کشور بر کسب‌وکارهای دانش‌بنیان محور هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو است که در این دوره از مجمع به بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای ناشی از آن پرداخته می‌شود. صاحب‌نظران مختلفی در دو روز برپایی مجمع به ارائه دیدگاه‌ها و تجربیات خود در قالب سخنرانی‌ها، پنل‌ها و کارگاه‌های مختلف خواهند پرداخت که به‌زودی از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی مجمع معرفی می‌شوند. گردهمایی بخش بزرگی از فعالان اکوسیستم حوزه فناوری و نوآوری علی‌الخصوص فناوری نانو، فرصت ارزشمندی جهت شبکه‌سازی و گسترش ارتباطات برای شرکت‌کنندگان این رویداد خواهد بود.

ثبت‌نام این دوره مجمع اقتصاد فناوری نانو از هفته آینده آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب‌سایت www.nanoecoforum.ir نسبت به ثبت‌نام در این رویداد اقدام کنند.

در دور گذشته مجمع اقتصاد فناوری نانو، بیش از ۸۰۰ نفر از فناوران، مدیران استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، مجموعه‌های بزرگ صنعتی، سرمایه‌گذاران و ارائه‌دهندگان خدمات کسب‌وکار طی دو روز گردهم آمده و در قالب نزدیک به ۳۰ نشست مختلف، شنونده نقطه‌نظرات ۳۵ سخنران مختلف بوده و به بحث و تبادل‌نظر پیرامون موضوعات مختلف پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + ده =