کد خبر : 188971
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
-

توزیع شیر در مدارس مناطق محروم آغاز شد

توزیع شیر در مدارس مناطق محروم آغاز شد

به گزارش قائم آنلاین، دکتر زهرا عبداللهی _ مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت در گفت‌وگو ،  در خصوص اجرای برنامه شیرمدرسه گفت: همواره یکی از اولویت‌های اصلی ما در دفتر بهبود تغذیه، این موضوع است. در سال جاری با پیگیری‌های صورت گرفته از وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت و نیز سازمان برنامه و بودجه،

به گزارش قائم آنلاین، دکتر زهرا عبداللهی _ مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت در گفت‌وگو ،  در خصوص اجرای برنامه شیرمدرسه گفت: همواره یکی از اولویت‌های اصلی ما در دفتر بهبود تغذیه، این موضوع است. در سال جاری با پیگیری‌های صورت گرفته از وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت و نیز سازمان برنامه و بودجه، اعتبارات این برنامه تامین شد.

وی در ادامه گفت: پس از تامین بودجه مقرر شد این طرح در استان‌ها و شهرهای کمتر برخوردار شامل سیستان بلوچستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، بوشهر، کرمان و… اجرا شود.

عبداللهی تصریح کرد: در نظر داریم در طول سال تحصیلی در ۶۰ نوبت اقدام به ارائه شیر رایگان به کودکان کنیم. از تاریخ ۱۵مهرماه سال جاری دستور این موضوع صادر شده و در صورتی که تامین اعتبارات و بودجه به ما اجازه دهد، این طرح را به حاشیه شهرهای بزرگ هم خواهیم آورد؛ اما فعلا اولویت با شهرهای کمتر برخوردار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 19 =