کد خبر : 189032
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
-

بشار الجعفری: کشورهای حامی اسرائیل مسئول نقض‌های این رژیم هستند

بشار الجعفری: کشورهای حامی اسرائیل مسئول نقض‌های این رژیم هستند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری سانا، بشار الجعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در جریان نشست شورای امنیت در نیویورک اظهار کرد، برخی کشورهای غربی به دنبال کنترل بر سازمان ملل هستند تا آن را به ابزاری برای اجرای برنامه‌هایشان مانند دزدی و سلطه‌طلبی تبدیل کنند. وی افزود، کنترل بر سازمان

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری سانا، بشار الجعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در جریان نشست شورای امنیت در نیویورک اظهار کرد، برخی کشورهای غربی به دنبال کنترل بر سازمان ملل هستند تا آن را به ابزاری برای اجرای برنامه‌هایشان مانند دزدی و سلطه‌طلبی تبدیل کنند.

وی افزود، کنترل بر سازمان ملل توسط بعضی کشورهای غربی، این سازمان را در زمینه عملی کردن قطعنامه‌های مربوط به خاتمه اشغال مناطق عربی در فلسطین، جولان سوریه و جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی ناتوان و عاجز نشان می‌دهد.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تاکید کرد که جولان اشغالی جزو لاینفک اراضی سوریه است و بازپس گیری آن تا خط مرزی چهار ژوئن سال ۱۹۷۶ با تمام راه‌ها که قانون بین‌الملل آن را قانونی می‌داند، در رأس اولویت‌های دولت سوریه قرار دارد.

الجعفری ادامه داد: مقامات رژیم اشغالگر به دنبال تغییر بافت جمعیتی و هویت ملی سوریه در جولان اشغالی و همچنین اشغال و سرقت آثار باستانی و ثروت‌های آن هستند. کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مسئول تبعات جنایات و نقض‌های این رژیم هستند.

این مقام سوری در بخش دیگری از اظهاراتش بر موضع حمایتی کشورش از حق ملت فلسطین برای تعیین سرنوشت خود و تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس و همچنین تضمین حق بازگشت آوارگان تأکید کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + یک =