کد خبر : 188848
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
-

۳ حادثه رانندگی در برخورد با شتر در خراسان جنوبی

۳ حادثه رانندگی در برخورد با شتر در خراسان جنوبی

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ علیرضا رضایی، در گفت و گو ، گفت: ساعت ۲۲:۵۵ شب گذشته در کیلومتر ۲۸ محور بشرویه – فردوس دو دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ در دو تصادف جداگانه، اما در یک زمان با دو نفر شتر برخورد کردند. رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: در این حادثه ۵ نفر زخمی

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ علیرضا رضایی، در گفت و گو ، گفت: ساعت ۲۲:۵۵ شب گذشته در کیلومتر ۲۸ محور بشرویه – فردوس دو دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ در دو تصادف جداگانه، اما در یک زمان با دو نفر شتر برخورد کردند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: در این حادثه ۵ نفر زخمی و به بیمارستان شفای بشرویه منتقل شدند.

رضایی گفت: در حادثه دیگر صبح امروز در محور بیرجند – سه راهی راهداران یک دستگاه تریلر با دو نفر شتر برخورد کرد که خوشبختانه تنها خسارتی بود.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه علت این حوادث در دست بررسی است، افزود: کارشناسان پلیس راه در بررسی علت این حوادث، قصور صاحب شتران و رانندگان را ارزیابی می‌کنند.

رضایی از زخمی شدن ۱۴ نفر در ۶ حادثه رانندگی روز گذشته خبر داد و گفت: ۷۰ درصد این حوادث در محورهای فرعی و روستایی رخ داد که در مناسبت‌های مختلف با توجه به افزایش تردد وسایل نقلیه، ایمنی پایین و کم عرض بودن جاده، رانندگان بیشتر باید احتیاط کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =