کد خبر : 188802
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
-

کفشگری: تنها آرزوی فوتبالی‌ام بازی در ورزشگاه وطنی با پیراهن نساجی است

کفشگری: تنها آرزوی فوتبالی‌ام بازی در ورزشگاه وطنی با پیراهن نساجی است

به گزارش قائم آنلاین، مهرداد کفشگری در گفت‌وگو ، با بیان اینکه حدود پنج ماه با جان و دل تمرین کردم تا بتوانم برای نساجی بازی کنم، اظهار کرد: تنها آرزوی فوتبالی‌ام بازی در ورزشگاه شهید وطنی با پیراهن نساجی است و برای رسیدن به این هدف همان‌طوری که همه شاهد بودند کوچک‌ترین کم‌کاری از سوی من رخ

به گزارش قائم آنلاین، مهرداد کفشگری در گفت‌وگو ، با بیان اینکه حدود پنج ماه با جان و دل تمرین کردم تا بتوانم برای نساجی بازی کنم، اظهار کرد: تنها آرزوی فوتبالی‌ام بازی در ورزشگاه شهید وطنی با پیراهن نساجی است و برای رسیدن به این هدف همان‌طوری که همه شاهد بودند کوچک‌ترین کم‌کاری از سوی من رخ نداد.

وی با اشاره به اینکه مطمئنم که می‌توانم برای نساجی مفید واقع شوم، افزود: بدترین دوران ورزشی‌ام به لحاظ روحی در این فصل اتفاق افتاد، تنها یک فوتبالیست می‌فهمد که من چه می‌گویم، شب و روز با انگیزه بالا تمرین کردم اما با توجه به وعده‌های چندباره، باز هم کارت ما صادر نشد.

بازیکن تیم نساجی مازندران علت غیبتش در تمرینات نساجی را مشکلات خانوادگی خواند و گفت: متأسفانه همسرم شرایط مساعدی ندارد و این اتفاقاتی که برای من می‌افتد بر روی او هم اثر منفی می‌گذارد.

کفشگری با عنوان اینکه در حال حاضر روزانه یک یا دو نوبت زیر نظر مربی اختصاصی به تمریناتم می‌پردازم، ادامه داد: به هواداران قول می‌دهم به محض صدور کارتم، در مدت زمان حداکثر یک هفته خودم را در شرایط بازی قرار خواهم داد.

وی در پایان با بیان اینکه در هفت هفته باقیمانده تا پایان نیم‌فصل بازی‌های سختی را پیش رو داریم، گفت: امیدوارم مالکین و همچنین مدیرعامل باشگاه نساجی هر چه سریع‌تر مشکل صدور کارت‌ها را حل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =