کد خبر : 188858
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
-

سری جدید گوشی‌های شیائومی با عملکرد سریع‌تر

سری جدید گوشی‌های شیائومی با عملکرد سریع‌تر

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام بنگ گود، همه کارشناسان حوزه تجارت معتقدند فروش گوشی شیائومی در این سطح و مشتریانی که برای خرید گوشی شیائومی، صف‌ کشیده‌اند دور از انتظار بود. امروزه بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی به‌صورت اختصاصی فقط محصولات این برند نوظهور اما فراگیر که در حال جهانی‌ شدن است را می‌فروشند. شیائومی

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام بنگ گود، همه کارشناسان حوزه تجارت معتقدند فروش گوشی شیائومی در این سطح و مشتریانی که برای خرید گوشی شیائومی، صف‌ کشیده‌اند دور از انتظار بود. امروزه بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی به‌صورت اختصاصی فقط محصولات این برند نوظهور اما فراگیر که در حال جهانی‌ شدن است را می‌فروشند.

شیائومی به یک انتخاب بدون رقیب بدل شده که کسی روی اصل آن حرفی ندارد. اگر هم‌صحبتی باشد بر سر انتخاب مدل‌های مختلفی است که از کمپانی شیائومی به سمت بازارها روانه می‌شود؛ یا پرسش‌هایی حول تاریخ به‌روزرسانی و اضافه شدن ماژول‌های جدید به محصولات و مدل‌های جدید شیائومی است.

در بررسی میزان رضایت مشتریان از موبایل‌هایی که در دست دارند، شیائومی با یک اختلاف فاحش نسبت به سایر تولیدکنندگان رده نخست را از آن خود کرده است.

یعنی تمامی آن‌هایی که شیائومی دارند به‌هیچ‌وجه از خرید خود پشیمان نیستند البته انتقاداتی به برخی مدل‌های شیائومی وارد می‌شود.

اما این انتقادات از محصولات شیائومی به‌هیچ‌وجه نقص به‌حساب نمی‌آیند، بلکه از نظر کارشناسان گزینه‌هایی هستند که می‌توانست به گونه دیگر تولید شود.

با این‌ حال ویژگی‌هایی که اسمارت فون‌های شیائومی دارد منحصربه‌فرد، زیبا، کاربرپسند و باکیفیت است.

وقتی شیائومی کوچک بود

شیائومی قدرتمند امروز، در سال‌های نه‌چندان دور یک برند نوپا و فروشگاه اینترنتی کوچکی بود که با محصولات خرده‌ریز نظیر بلوتوث هندزفری و دیگر اقلام دیجیتالی کمپانی شیائومی در بدترین شرایط اقتصادی که همه شرایط برعلیه این فروشگاه کوچک بود مانع موفقیت‌های بیشتر آن‌ها محسوب می‌شد. اما این مسئله با سیاست‌گذاری‌های حساب‌شده و تولید محصولات با کیفیت شیائومی باطل‌ شده و افسانه‌ای به نام شیائومی به حقیقت محض و بدل شد. یعنی تبدیل یک فروشگاه اینترنتی با محصولاتی ساده به یکی از غول‌های بزرگ صنعت تولید اسمارت فون‌های مدرن در قرن بیست و یکم.

بدون شک فراموش نکرده‌اید که هیچ کاربری چشم دیدن گوشی‌های چینی را نداشت. چه کسی فکرش را می‌کرد روزی در همین ایران ده‌ها فروشگاه اینترنتی دایر شود و همه محصولات جدید این کمپانی موفق را پشت سر هم به مشتریانی که خواهان محصولات کمپانی شیائومی هستند بفروشند. شیائومی که یک برند نوظهور چینی است.

کیفیت رمز ماندگاری گوشی شیائومی است

در میان این فراز و نشیب‌ها جملات ماندگار تجارت و بازار را که مرور می‌کنیم، درمی‌یابیم که واقعاً اگر جمله‌ای ماندگار می‌شود بی‌دلیل نیست.

شیائومی در شرایطی که نه تولیدکننده قطعات اصلی محصولاتی بود که ارائه می‌کرد و نمی‌توانست تکنولوژی آن را در اختیار داشته باشد، صرفاً با اتکا به مشتریان خود و حرکت پله‌پله در تجارت توانست یکی پس از دیگری موانع را از پیش رو بردارد.

رمز ماندگاری در کیفیت است یعنی اگر مشتریان از یک محصول راضی باشند، با خرید آن محصول پاسخ خود را به زحمات تولیدکننده بیان می‌کنند.

شیائومی همچنان بهترین گوشی، هوشمند است

در یک جمع‌بندی کلی می‌توان این‌گونه گفت که شیائومی همچنان به‌عنوان یکی از برترین‌ها نه‌تنها در بین گوشی‌های میان رده بلکه در برخی از موارد قابل‌رقابت با مدل‌های رده‌بالا است.

این کمپانی موفق همواره درحال‌توسعه خدمات و بهبود کیفیت گوشی‌های خود بوده و اخبار آخرین محصولات در دست تولید و رونمایی شیائومی می‌تواند اطلاعات دقیق‌تری از دستاوردهای این شرکت بی‌نظیر در صنعت موبایل و ساخت گوشی‌های هوشمند به کاربران و علاقه‌مندان با مشتریانی که قصد خرید گوشی شیائومی یا دستبند هوشمند می بند ۵  را دارند ارائه کند.

تجربه مشاوره کم نظیر در بنگ گود

سایت بنگ گود به‌عنوان فروشگاه اینترنتی که صدها و شاید هزاران موبایل شیائومی را در انواع مختلف آن به مشتریان خود در ایران فروخته است؛ پشتیبانی‌های وسیعی و کاملی از خریداران خود به عمل می‌آورد.

شما اگر قصد خرید یک موبایل از این فروشگاه را داشته باشید به‌خوبی درمی‌یابید که کارشناسان فروش بنگ گود، باحوصله تمام، خود را موظف به پاسخگویی به‌تمامی سوالات شما می‌دانند.

در فروشگاه اینترنتی بنگ گود با هدف فروش به شما پاسخ داده نمی‌شود آن‌ها تلاش دارند رضایت شما را جلب کنند.

فروشگاه بنگ گود خدمات مشتریان را از بنگ گود الگو گیری کرده است!

شاید هم این تمرکز بر رضایت مشتریان است که روزبه‌روز به محبوبیت و آمار فروش گوشی‌های شیائومی در فروشگاه بنگ گود اضافه می‌کند.

با قدری تعامل در این رویه فروشگاه بنگ گود درمی‌یابیم که آن‌ها از کمپانی بزرگی همچون شیائومی استراتژی تجاری و بازاریابی خود را الگوبرداری کرده‌اند.

سایت بنگ گود با الگوگیری از کمپانی بزرگ همچون شیائومی با تمرکز روی جلب رضایت مشتریان سعی می‌کند رضایت واقعی آن‌ها را به دست بیاورد.

در واقع اگر شما قصد خرید یک موبایل یا هر کالای دیگری را از سایت بنگ گود داشته باشید پس از تماس با آن‌ها متوجه خواهید شد که آن‌ها با هدف فروش به شما پاسخ نمی‌دهند بلکه تمام توجهشان به جلب رضایت شماست و این مسئله بدون تردید برای آن‌ها نیز سودمند خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =