کد خبر : 188822
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
-

حذف ۱۰۰ هزار دفترچه بیمه در خراسان شمالی در طرح رفع همپوشانی

حذف ۱۰۰ هزار دفترچه بیمه در خراسان شمالی در طرح رفع همپوشانی

به گزارش قائم آنلاین، محسن رعنایی در گفت و گو ، تعداد بیمه شدگان سلامت در این استان ۶۰۵ هزار نفر اعلام کرد و افزود: البته به نظر می رسد رقم بیش از آن باشد اما هنوز اعداد تایید نشده است. وی از اجرای طرح پوشش پایه بیمه اجباری نیز خبر داد و اظهار کرد:

به گزارش قائم آنلاین، محسن رعنایی در گفت و گو ، تعداد بیمه شدگان سلامت در این استان ۶۰۵ هزار نفر اعلام کرد و افزود: البته به نظر می رسد رقم بیش از آن باشد اما هنوز اعداد تایید نشده است.

وی از اجرای طرح پوشش پایه بیمه اجباری نیز خبر داد و اظهار کرد: قرار بر این است تا این طرح در آبان ماه سال جاری برگزار شود.

رعنایی ادامه داد: در چند سال گذشته طرح بیمه رایگان اجرایی شد و طی این طرح ۱۷۵ هزار نفر در این استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در این میان تعدادی از افراد از بنیه مالی برخوردار بودند اما به صورت رایگان تحت پوشش قرار داشتند که یک نقص محسوب می شود.

این مقام مسئول توضیح داد: طی اجرای این طرح افراد بر اساس طبقه بندی دهک های درآمد تحت پوشش قرار می گیرند و این به آن معناست که برخی به طور کاملا رایگان بیمه می شوند و سایر افراد نیز باید ۵۰ تا ۱۰۰ درصد هزینه ها را باید پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر از تعداد بیمه شدگان سلامت استان، ۴۲۰ هزار نفر در روستاها و ۱۰۴ هزار نفر نیز در اطراف و داخل شهرها به صورت کاملا رایگان تحت پوشش قرار دارند.

به گفته وی، حدود ۸۵ درصد از بیمه شدگان سلامت استان به صورت رایگان تحت پوشش قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + نه =