کد خبر : 188806
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
-

ترنم باران مهمان امروز یزدی‌ها

ترنم باران مهمان امروز یزدی‌ها

به گزارش قائم آنلاین، «سید عباس میرحسینی» در گفت‌وگو ، با اشاره به پیش‌بینی احتمال بارش باران بامداد امروز دوشنبه ششم آبان اظهار کرد: با وجود این که میزان بارش امروز در شهر یزد قابل اندازه‎گیری نیست، اما روستای بیداخوید با شش میلی‌متر باران بیشترین بارش و محمدآباد و یزد با حدود ۰.۴ میلیمتر باران

به گزارش قائم آنلاین، «سید عباس میرحسینی» در گفت‌وگو ، با اشاره به پیش‌بینی احتمال بارش باران بامداد امروز دوشنبه ششم آبان اظهار کرد: با وجود این که میزان بارش امروز در شهر یزد قابل اندازه‎گیری نیست، اما روستای بیداخوید با شش میلی‌متر باران بیشترین بارش و محمدآباد و یزد با حدود ۰.۴ میلیمتر باران کمترین میزان بارش را به خود اختصاص دادند.

وی از احتمال تداوم بارش در عصر امروز نیز یاد و تصریح کرد: امروز عصر احتمال افزایش ابر و رگبارهای پراکنده به ویژه در مناطق جنوبی استان شامل شهرستان خاتم و ارتفاعات مرکزی و شیرکوه پیش‌بینی می‌شود.

این مسئول در رابطه با وضعیت هواشناسی روز سه شنبه نیز تصریح کرد: فردا آسمان صاف و کمی ابری است اما پدیده هواشناسی خاصی در استان مشاهده نمی‌شود البته، بعد از ظهر چهارشنبه هشتم آبان ماه تا صبح روز پنج شنبه افزایش ابر و رگبار پراکنده در سطح استان را شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه، از افزایش دو تا چهار درجه‌ای دمای استان از فردا سه شنبه خبر داد و افزود: پنج شنبه دمای استان دو تا سه درجه کاهش میابد.

میرحسینی در پایان گرم‌ترین منطقه یزد را بافق و هرات با دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد و سردترین منطقه را سبزدشت با دمای کمینه چهار درجه سانتی‌گراد عنوان کرد و گفت: دمای استان یزد در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۱ تا ۱۸ درجه سانتی‌گراد نوسان داشته و پیش‌بینی می‌شود امروز این دما بین ۱۲ تا ۲۳ درجه سانتی گراد نوسان داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 7 =