کد خبر : 188779
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
-

اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای تالار فرهنگی ساری

اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای تالار فرهنگی ساری

به گزارش قائم آنلاین، عملیات اجرایی پروژه تالار مرحوم کردان ساری کمک این روز تحت عنوان تالار فرهنگی ساری توسط مسؤولان استانی، تغییر نام داده است. کلنگ پروژه مرحوم کردان ساری در دولت نهم و سال ۸۶ به زمین زده شده است، در آن سال‌ها بارها و بارها مسؤولان استانی از این پروژه تحت عنوان

به گزارش قائم آنلاین، عملیات اجرایی پروژه تالار مرحوم کردان ساری کمک این روز تحت عنوان تالار فرهنگی ساری توسط مسؤولان استانی، تغییر نام داده است.

کلنگ پروژه مرحوم کردان ساری در دولت نهم و سال ۸۶ به زمین زده شده است، در آن سال‌ها بارها و بارها مسؤولان استانی از این پروژه تحت عنوان تالار مرحوم کردان ساری نام برده بودند.

عملیات اجرایی این پروژه بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار فارس در گزارشی تحت عنوان رنگ فراموشی بر ستون‌های تالار مرکزی شهر ساری تهیه کرده بود ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی از سوی مسؤولان و متولیان اعلام شده است.( بیشتر بخوانید)

بماند که همزمان با شروع این پروژه‌، مجموعه‌های بزرگی دیگر در استان‌های اصفهان و تهران آغاز شده و در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده اما مازندران همچنان پیگر اعتبارات برای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه است.

میزان اعتبار مورد نیاز این پروژه در سال ۸۶ حدود ۶ میلیارد تومان بوده است اما با گذشت حدود ۱۲ سال این مجموعه تکمیل نشده است.

چهار مدیرکل درگیر این پروژه بوده‌اند اما بخت با این مدیران یار نبوده و در حال حاضر عباس زارع مدیرکل فعلی ارشاد استان درگیر این پروژه شده است.

احد جاودانی تلاش کرد که مدیریت این مجموعه را در اختیار شهرداری ساری قرار دهد اما به ظاهر با مخالفت‌های مواجه شده و اقداماتش برای تکمیل این پروژه ناکام ماند.

اختلاف بین استانداری و شهرداری دلیل مخالفت واگذاری این مجموعه به شهرداری اعلام شده بود.

در آخرین تلاش‌ها برای بهره‌برداری این مجموعه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران اعلام کرده است که رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه تالار فرهنگی شهر اختصاص داده است.

در مطلبی که سایت روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران منتشر شده، آمده است که در جلسه‌ای که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران به ریاست نوبخت برگزار شده رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل تالار فرهنگی شهرستان ساری اختصاص داده است.

دیگر موارد مطرح شده در این جلسه، اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان برای پسماند استان(  زباله‌سوز و….)،مساعدت در تسریع مجوز ماده ۲۳ پروژه های کنار گذر غرب استان به صورت احداث آزادراه با مشارکت بخش خصوصی، اختصاص مبلغ ۴۰ میلیارد ریال برای پروژه سالن ورزشی ۵ هزار نفری کشتی( چند منظوره) جویبار، اختصاص مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای پروژه سالن ورزشی ۶ هزار  نفری پیست دوچرخه سواری روستای ماهفروجک ساری اعلام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × یک =