کد خبر : 188575
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۴۵
-

پیشکسوت هندبال: در چند ماه نمی‌توان معجزه کرد

پیشکسوت هندبال: در چند ماه نمی‌توان معجزه کرد

به گزارش قائم آنلاین، تیم ملی هندبال ایران با سه پیروزی، یک شکست و یک تساوی به عنوان پنجمی مسابقات انتخابی المپیک رسید و از آنجایی که تنها قهرمان این مسابقات به صورت مستقیم به المپیک صعود می‌کند، تیم ایران این شانس را از دست داد. حسن پروانه، پیشکسوت و کارشناس هندبال در مورد عملکرد

به گزارش قائم آنلاین، تیم ملی هندبال ایران با سه پیروزی، یک شکست و یک تساوی به عنوان پنجمی مسابقات انتخابی المپیک رسید و از آنجایی که تنها قهرمان این مسابقات به صورت مستقیم به المپیک صعود می‌کند، تیم ایران این شانس را از دست داد.

حسن پروانه، پیشکسوت و کارشناس هندبال در مورد عملکرد تیم ملی در بازیهای انتخابی المپیک ۲۰۲۰ به ایسنا گفت: در این مسابقات تنها با یک باخت پنجم شدیم در حالی که تیم‌های بحرین و کره جنوبی با همین تعداد باخت در فینال مسابقات حضور دارند. البته در بازی کره جنوبی و بحرین اتفاقاتی افتاد و باخت عجیب بحرین باعث شد تا ما از گروه خود بالا نرویم.

او در این مورد افزود: از بازیکنان تیم ملی به خاطر تلاش‌هایشان تشکر می‌کنم. نباید توقع زیادی داشت ما بارها گفته ایم که موفقیت در چند روز و چند ماه به دست نمی‌آید. همه می‌دانند دلیل صعود بحرین به فینال آسیا، کار چند ساله است و یک شبه به اینجا نرسیده یا کره جنوبی یک باره جوان گرایی نکرده بلکه طی چند سال با برنامه پوست اندازی کرد تا اکنون به اینجا رسیده است، بنابراین نمی‌توان در چند ماه معجزه کرد.

پروانه بیان کرد: در این شرایط فدراسیون هندبال نمی‌تواند معجزه کند و اگر به فینال رفته بودیم، جای تعجب داشت. با این حال ثابت کردیم چنین ظرفیتی را داریم و اگر به جوانان بها بدهیم و با برنامه باشیم در آینده اتفاقات خوبی را رقم می‌زنیم.

او با بیان اینکه از خانواده هندبال خواستار صبر و نقد منصفانه هستم نه تخریب مغرضانه، ادامه داد: مقابل کویت ۶ گل عقب بودیم اما بازیکنان بازی را در پنج دقیقه آخر بردند. این موضوع نشان می‌دهد که یکی از بزرگترین مشکلات چند سال اخیر ما که بازگشت مجدد به بازی است، رفع شده است. خوشبختانه کسانی که مطالب‌شان را علیه هندبال ایران و رئیس جوانش آماده کرده بودند در پنج دقیقه آخر بازی پاسخ خود را گرفتند.

پروانه بیان کرد: از دلسوزان منصفی که هندبال را نقد می‌کنند، تشکر می‌کنم اما برخی با بغض، کینه و عداوت شخصی مصاحبه می‌کنند. کسانی که رنگ نیمکت تیم ملی را ندیده‌اند و سابقه و جایگاه مشخصی در هندبال ندارند، نمی‌توانند فدراسیون هندبال را زیر سوال ببرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − شش =