کد خبر : 188709
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
-

بازدید وزیر بهداشت از موکب‌های بین راهی مسیر پیاده‌روی زائران امام رضا (ع)

بازدید وزیر بهداشت از موکب‌های بین راهی مسیر پیاده‌روی زائران امام رضا (ع)

به گزارش قائم آنلاین، دکتر سعید نمکی در دومین روز از سفر خود به مشهد مقدس، با همراهی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دیگر مدیران این دانشگاه با حضور در موکب‌های بین راهی مسیر زائران پیاده حضرت رضا (ع)، ضمن بررسی روند ارائه خدمات پزشکی به آنان، با خادمان و زائران گفت و گو

به گزارش قائم آنلاین، دکتر سعید نمکی در دومین روز از سفر خود به مشهد مقدس، با همراهی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دیگر مدیران این دانشگاه با حضور در موکب‌های بین راهی مسیر زائران پیاده حضرت رضا (ع)، ضمن بررسی روند ارائه خدمات پزشکی به آنان، با خادمان و زائران گفت و گو کرد.

وی در حاشیه این بازدید درجمع خبرنگاران، گفت: نحوه خدمات رسانی به زائران به نسبت مطلوب است و طبق برنامه ریزی ها، تمامی واحدهای بهداشتی و درمانی، بیمارستان ها و ایستگاه های خدمات رسان در آمادگی کامل برای خدمت به زائران هستند.

نمکی افزود: خدمت به زائران بارگاه منور رضوی افتخار و نعمتی گرانقدر است که نصیب مردم مشهد شده و باید از اقدامات انجام شده در این راستا که با مشارکت تمامی دستگاه های ذی ربط صورت می گیرد، قدردانی کرد.

وی، همچنین از پایگاه های اورژانس جاده ای و شهری و بیمارستان سوانح و حوادث طالقانی مشهد بازدید کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، وزیر بهداشت جمعه شب برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد وارد این شهر شد.

گفتنی است، سال گذشته بیش از ۳۰۰ هزار زائر پیاده رضوی در دهه پایانی صفر به مشهد مقدس مشرف شدند که امسال این تعداد حدود ۵۰۰ هزار نفر پیش بینی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − یک =