کد خبر : 188667
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
-

اعزام تیم رباتیک دانشگاه امبیرکبیر به مسابقات جهانی سازمان انجمن‌های اسلامی

اعزام تیم رباتیک دانشگاه امبیرکبیر به مسابقات جهانی سازمان انجمن‌های اسلامی

به گزارش قائم آنلاین، تیم رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مسابقات جهانی سازمان انجمن های اسلامی (OIC) که از ۷ تا ۱۱ آبان ماه برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند. این مسابقات که در کشور ازبکستان برگزار می‌شود به کمک وزارت نوآوری و علمی کشور ازبکستان و بانک توسعه اسلامی در دو بخش “ربات‌های فوتبالیست” و

به گزارش قائم آنلاین، تیم رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مسابقات جهانی سازمان انجمن های اسلامی (OIC) که از ۷ تا ۱۱ آبان ماه برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

این مسابقات که در کشور ازبکستان برگزار می‌شود به کمک وزارت نوآوری و علمی کشور ازبکستان و بانک توسعه اسلامی در دو بخش “ربات‌های فوتبالیست” و “ربات‌های جنگجو” با شرکت بیش از ۵۰ تیم از ۲۶ کشور اسلامی برگزار خواهد شد.

تیم رباتیک دانشکده‌ مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر با عنوان تیم “پارسیان” در بخش ربات‌های فوتبالیست در این تورمنت حضور دارند. هدف از برگزاری این مسابقات، اشتراک علمی کشور های اسلامی و تعامل دانشجویان دانشگاه های آن ها با یکدیگر و ارتقا روابط بین الملل این کشور ها است.

تیم رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر متشکل از مهدی حاجی محمدی، محمدرضا کولانی، کسری خلفی، محمد مهدی مالوردی و یاسمین علیزاده به سرپرستی دکتر محمد اعظم خسروی است.اعضای تیم رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر امروز ۵ آبان ماه به شهر تاشکند ازبکستان اعزام شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =