کد خبر : 188469
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
-

کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم تریاک در رامسر

کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم تریاک در رامسر

به گزارش قائم آنلاین، علی قیصری در گفت و گو ، گفت: بیش از ۱۰ کیلوگرم تریاک از یک متهم به تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان رامسر کشف شد. فرمانده انتظامی رامسر تصریح کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق موادمخدر در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر

به گزارش قائم آنلاین، علی قیصری در گفت و گو ، گفت: بیش از ۱۰ کیلوگرم تریاک از یک متهم به تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان رامسر کشف شد.

فرمانده انتظامی رامسر تصریح کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق موادمخدر در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان و تحقیقات پلیسی متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

قیصری افزود: در بازرسی از منزل و خودروی متهم چهار بیش از ۱۰ کیلو تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی رامسر، مهم‌ترین شرط پایداری امنیت در هر جامعه‌ای را مشارکت مردم باپلیس اعلام کرد و به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

وی در ادامه از دستگیری سارق حرفه ای کابل های برق و مخابراتی با بیش از ۱۰ فقره سرقت در رامسر خبر داد.

قیصری افزود: با هوشیاری مامورین کلانتری ۱۱ شهر کتالم رامسر سارق حرفه ای کابل های برق و شبکه ها مخابراتی در حین سرقت دستگیر شد.

وی از دستگیری یک سارق حرفه ای غیر بومی اهل یکی از شهر های همجوار که اقدام به بیش از ۱۰ فقره سرقت کابل های برق و شبکه های مخابراتی کرده بود بامداد روز ۳ آبان توسط عوامل کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی رامسر افزود: این سارق حرفه ای که بین ساعات ۳ بامداد تا ۴ بامداد اقدام به سرقت می کرد شناسایی و سارق به همراه مقدار زیادی کابل های مسروقه دستگیر شد و این دستگیری با تلاش شبانه روزی مامورین طی ۷۲ ساعت صورت گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =