کد خبر : 188419
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۴۰
-

پیکر حجت‌الاسلام مختار نظری در نکا تشییع شد

پیکر حجت‌الاسلام مختار نظری در نکا تشییع شد

به گزارش قائم آنلاین، مراسم تشیع پیکر حجت الاسلام مختار نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیدالشهدا تهران و امام جمعه موقت شهرستان نکا برگزار شد. این مراسم با حضور مردم خداجوی و عالم پرور نکا، بعد از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه از مصلای نماز جمعه باحضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار و پس

به گزارش قائم آنلاین، مراسم تشیع پیکر حجت الاسلام مختار نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیدالشهدا تهران و امام جمعه موقت شهرستان نکا برگزار شد.

این مراسم با حضور مردم خداجوی و عالم پرور نکا، بعد از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه از مصلای نماز جمعه باحضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار و پس از تشییع در روستای سیاوش کلا به خاک سپرده شد.

این روحانی بزرگوار سال‌ها به عنوان مسؤول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در استان‌های گلستان، مازندران، همدان، اصفهان و سپاه سیدالشهداء تهران خدمت کرد و همچنین توسط امام جمعه نکا به عنوان امام جمعه موقت شهرستان نکا سالیان سال در این سنگر خدمت کرد و خطبه‌های فراوانی از ایشان موجود است.

این عالم وارسته، مدت‌ها از بیماری رنج می‌برد و در بیمارستان تحت مراقبت پزشکان بود و سرانجام در اول آبان ماه در سن ۵۹ سالگی به دیدار معبود شتافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =