کد خبر : 188475
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
-

هزینه ۵۳۲ میلیون تومانی نیت واقف برای تجهیز بیمارستان امام ساری

هزینه ۵۳۲ میلیون تومانی نیت واقف برای تجهیز بیمارستان امام ساری

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری به مناسبت هفته وقف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۴ هزار و ۲۸۹ موقوفه، هزار و ۳۶۱ بقاع متبرکه و ۲۰۷ هزار و ۸۷۲ رقبه در استان داریم. وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۸۹ وقف در مازندران داشتیم، افزود: در سال جاری تا کنون ۵۰

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری به مناسبت هفته وقف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۴ هزار و ۲۸۹ موقوفه، هزار و ۳۶۱ بقاع متبرکه و ۲۰۷ هزار و ۸۷۲ رقبه در استان داریم.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۸۹ وقف در مازندران داشتیم، افزود: در سال جاری تا کنون ۵۰ وقف جدید داشتیم که در هفته وقف امسال بیشتر می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: در اجرای نیت واقفان ۸۳ میلیارد ریال، اجرای نیت مذهبی در قالب طرح شمیم ۵۷ میلیارد ریال، موقوفات خیریه حدود ۱۰ میلیارد ریال، اجتماعی موقوفات ۴ میلیارد ریال و نیات مساجد ۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

این مسئول از راه‌اندازی و فعال‌سازی ۱۱ مرکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه (افق) در امامزادگان استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حادثه سیل ابتدای امسال ۵ هزار سبد کالا بین سیل‌زدگان استان توزیع شده است.

حیدری با اعلام اینکه ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم درآمد در سال تحصیلی جدید در استان توزیع شده است ادامه داد: در هفته وقف امسال از محل نیت واقفان ۵۳۲ میلیون تومان برای خرید تجهیزات بیمارستان امام ساری هزینه می‌شود.

وی از اجرای ۱۳۰ پروژه به مساحت ۹ هزار و ۶۰۰ متر در سطح اماکن متبرکه استان خبر داد و گفت: ۱۲ پروژه عمرانی در بقاع متبرکه استان اجرا شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از دریافت سند مالکیت ۱۶۲ موقوفه شامل ۸ هزار و ۶۲۰ رقبه در استان خبر داد.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح شناسایی ۲۰ موقوفه مجهول در استان، افزود: در اجرای طرح طبقه بندی اوراق اسناد ۷ هزار و ۸۳۲ پرونده اسکن و بارگذاری شد.

حیدری افتتاح موقوفه حاج کاظم بیک بابل، افتتاح موقوفه پاساژ امام رضا در آمل، اجرای نیت واقف در بیمارستان رازی قائم‌شهر، برگزاری همایش عالمان واقف، تجهیز مدرسه فنی و حرفه ای دخترانه قائم‌شهر، اجرای نیت واقف در بیمارستان امام ساری، توزیع سبد کالا در مناطق محروم و افتتاح ساختمان امامزاده سید علی بن حمزه شهرستان عباس‌آباد را از برنامه‌های هفته وقف در استان اعلام کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − ده =