کد خبر : 188551
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
-

مهاجری: تفاوت ما و فولاد یک ضربه ایستگاهی بود

مهاجری: تفاوت ما و فولاد یک ضربه ایستگاهی بود

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران که تیمش در دقیقه ۸۸ با ضربه احمد عبدالله زاده مغلوب فولادخوزستان شد، در مورد این بازی در کنفرانس خبری گفت: جا دارد ابتدا تبریک بگویم به فولاد برای این برد. البته از این طرف باید به بازیکنان خودم افتخار خودم که ۹۰ دقیقه

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران که تیمش در دقیقه ۸۸ با ضربه احمد عبدالله زاده مغلوب فولادخوزستان شد، در مورد این بازی در کنفرانس خبری گفت: جا دارد ابتدا تبریک بگویم به فولاد برای این برد. البته از این طرف باید به بازیکنان خودم افتخار خودم که ۹۰ دقیقه با جانانه مبارزه کردند؛ با دست خالی، با امکانات کم.

او ادامه داد: در واقع شما وقتی سه روز یک بار بازی می کنید و یک روز کمتر استراحت می کنید و بازی قبلی در چمن مصنوعی بوده است، بازگشت و ریکاوری خیلی مهم است. باید نیمه اول که چند موقعیت خوب داشتیم، کار را تمام می کردیم ولی شهاب چند واکنش خوب در دروازه فولاد داشت و یک مقدار بی دقتی خودمان باعث شد که بازی صفر صفر بماند. نیمه دوم فولاد با توپ های بلند ما را عقب نشاند. ما نیاز داشتیم حفظ توپ کنیم.

مهاجری با اشاره به دلیل تحلیل رفتن تیمش بیان کرد: ما در ۱۰ دقیقه انتهایی بازی تحلیل رفتیم و دلیلش هم این بود که ما یک بازی سخت در چمن مصنوعی با تراکتور داشتیم. تیم حریف بیشتر استراحت کرده بود. ضمن اینکه در تعویض ها دستمان بسته بود. با این حال به بچه ها تبریک می گویم که با این بضاعت اینطور کار می کنند. به رقم احترامی که برای فولاد قائلم، آنها یک ضربه در چارچوب داشتیم و همان یک ضربه گل شد. اگر غیر از این بوده، بگویید. تفاوت ما و فولاد فقط یک ضربه ایستگاهی بود.
مربی نساجی اینگونه حرف هایش را خاتمه داد: با این حال نتیجه برای فولاد رقم خورد. ما می رویم کار می کنیم و زحمت می کشیم تا روزهای بهتری را رقم بزنیم. جا دارد در پایان به تیم داوری هم تبریک بگویم که روز خوبی را سپری کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + یک =