کد خبر : 188487
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
-

مشق آب و بابا به لطف امنیت از جنس انقلاب

مشق آب و بابا به لطف امنیت از جنس انقلاب

به گزارش قائم آنلاین، سال‌ها است که مردمان فلسطین و لبنان با رژیم غاصب صهیونیست مبارزه می‌کند به امید روزی که آزادی را با همه وجود در خاک خود حس کنند. *تشییع پیکر کودکان مردان و زنانی که سنگ، تنها سلاح آنان است و با مشت‌های گره کرده و سنگ‌های ریز و درشت، ظلم و

به گزارش قائم آنلاین، سال‌ها است که مردمان فلسطین و لبنان با رژیم غاصب صهیونیست مبارزه می‌کند به امید روزی که آزادی را با همه وجود در خاک خود حس کنند.

*تشییع پیکر کودکان

مردان و زنانی که سنگ، تنها سلاح آنان است و با مشت‌های گره کرده و سنگ‌های ریز و درشت، ظلم و ستم را نشانه می‌گیرند و سرَ نفاق را می‌شکافند.

رژیم غاصب و ستم‌گری که حتی به کودکان هم رحم نمی‌کنند و روزی نیست که در فلسطین و سرزمین زیتون پیکر پاک کودکی بر روی دستان مردم تشییع نشود.

*رژیم بی‌هویت صهیونیست

چه مادران و پدرانی که فرزند خویش را با دستان خود کَفَن پوشاندند و چه کودکانی که شهادت پدر و مادر را با چشم خود دیدند.

کودکان فلسطینی روزگار بسیار سختی را می‌گذرانند و از روزی که رژیم بی‌هویت صهیونیستی سرزمین آنان را به اشغال خود درآورده است فقر، گرسنگی، محروم ماندن از تحصیل و زندان و شکنجه برای‌شان اتفاق روزمره شده است.

زندان و شهادت، جنگ و سنگ برای کودکان مظلوم فلسطینی اتفاق غریبی نیست و هر روز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. به جای کتاب و دفتر، سنگ و کلوخ در دست دارند چراکه آزادی را می‌خواهند و امنیت را آرزو دارند.

*کودکانی از جنس مظلومیت

در روزگاری که کودکان ایران اسلامی به لطف وجود نعمت آزادی و امنیت مشق آب و بابا می‌کنند، کمی آن‌سو تر و خارج از مرزهای جغرافیایی کودکانی از جنس مظلومیت با رژیم غاصبی مبارزه می‌کنند که وطن‌شان را اشغال کرده است.

ورزشکاران ایرانی، به تبعیت از امام‌شان، مظلومیت مردم فلسطین را با گوشت و پوست خود حس می‌کنند و در میادین زیادی با وجود اینکه می‌توانستند با شکست حریف اسرائیلی خود به مدال طلا دست پیدا کنند در مقابل حریف حاضر نشده و این کشور را به رسمیت نشناختند.

*کودکان فلسطینی هم مانند همه کودکان جهان حق زندگی و تحصیل دارند

آرین غلامی یکی از این ورزشکاران است که با وجود سن کم خود کار بزرگی انجام داد و دو بار از رویارویی با ورزشکاران صهیونیست خودداری کرد و حاضر به مسابقه نشد.

این شطرنج‌باز قائم‌شهری در گفتگوی کوتاهی با بیان اینکه در دور چهارم مسابقات جهانی جوانان به نماینده رژیم اشغالگر قدس خوردم  ولی از ادامه مسابقات انصراف دادم، اظهار کرد: کودکان فلسطینی هم مانند همه کودکان جهان حق زندگی و تحصیل دارند.

وی تصریح کرد: بعد از اینکه از ادامه مسابقه انصراف دادم از دفتر مقام معظم رهبری با من تماس گرفته شد و اعلام کردنذ که همانند سال گذشته مقام معظم رهبری از این اقدام من شاد و خرسند شدند.

به گزارش فارس، غلامی، در دور چهارم مسابقات قهرمانی شطرنج جوانان جهان در اقدامی شایسته و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر به رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی نشد و از ادامه مسابقات کنار رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + هفده =