کد خبر : 188491
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
-

لغزندگی سطح راه‌ها و کاهش دید در ارتفاعات ۳ محور مازندران

لغزندگی سطح راه‌ها و کاهش دید در ارتفاعات ۳ محور مازندران

به گزارش قائم آنلاین، محسن هاشمی امروز درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارانی و لغزنده بودن تمام محورهای مازندران هستیم. وی افزود: باتوجه به شرایط جوی ارتفاعات محورهای کندوان، کیاسر و سوادکوه مه‌آلود بوده و با کاهش

به گزارش قائم آنلاین، محسن هاشمی امروز درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارانی و لغزنده بودن تمام محورهای مازندران هستیم.

وی افزود: باتوجه به شرایط جوی ارتفاعات محورهای کندوان، کیاسر و سوادکوه مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اضافه کرد: از لحاظ ترافیکی درحال حاضر وضعیت تردد خودروها به‌صورت عادی بوده ولی در ساعات آینده پیش‌بینی می‌شود بر حجم ترافیک افزوده شود.

هاشمی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران گفت: از ساعت ۸ امروز تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی در محور هراز ممنوع است و این محدودیت تا پایان هفته از ساعت ۸ تا ۲۴ ادامه دارد و روز شنبه از ساعت ۶ تا ۱۲ اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فردا محور کندوان یک‌طرفه خواهد شد، تصریح کرد: براساس برنامه محورهای هراز و کندوان روزهای سه‌شنبه هفتم و جمعه ۱۰ آبان ماه امسال نیز یک‌طرفه خواهد شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: اعمال محدودیت‌های مقطعی ترافیک در محور کیاسر و ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۱۰ آبان ماه از قائم‌شهر به تهران و بالعکس در محور سوادکوه از دیگر محدودیت‌های ترافیکی هفته جاری بوده که در دستور کار قرار بود.

هاشمی در پایان گفت: مهم‌ترین توصیه در زمان بارندگی توجه به هشدارها و پرهیز از سرعت غیرمجاز و رعایت فاصله طولی است که رانندگان باید به این مسائل توجه کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − پنج =