کد خبر : 188546
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
-

سرمایه گذاری برای راه اندازی کارخانه کمپوست قائم‎شهر

سرمایه گذاری برای راه اندازی کارخانه کمپوست قائم‎شهر

به گزارش قائم آنلاین، شهردار قائم شهر در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به مشکل زیست محیطی دپو ودفن روزانه ۲۵۰تن زباله در مجاورت شهر قائم شهر، از اختصاص ۱۳میلیارد تومان اعتبار ملی برای تکمیل و راه اندازی کارخانه کمپوست و زباله سوز در این شهرستان خبر داد. عباس صالح زاده با بیان اینکه

به گزارش قائم آنلاین، شهردار قائم شهر در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به مشکل زیست محیطی دپو ودفن روزانه ۲۵۰تن زباله در مجاورت شهر قائم شهر، از اختصاص ۱۳میلیارد تومان اعتبار ملی برای تکمیل و راه اندازی کارخانه کمپوست و زباله سوز در این شهرستان خبر داد.
عباس صالح زاده با بیان اینکه اقدامات زیرساختی کارخانه زباله سوز از جمله نصب سوله ها وآماده سازی سالنها برای نصب تجهیزات صورت گرفت افزود: با نهایی شدن انعقاد قرارداد با شرکت سرمایه گذار بخش خصوصی، روند ساخت و تجهیز این کارخانه سرعت بیشتری خواهد داشت.
صالح زاده، ساخت و راه اندازی کارخانه زباله سوز را مطالبه ای جدی و ضروری دانست و خاطرنشان کرد؛ با ایجاد و راه اندازی کارخانه کمپوست زباله شهرستان قائم شهر مشکل دفع بهداشتی حدود ۴۰۰تن زباله مناطق قائم شهر، سوادکوه و سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار رفع خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 14 =