کد خبر : 188499
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
-

ارتش لبنان برخی مسیرها در سراسر لبنان را همزمان با “شنبه میدان‌ها” باز کرد

ارتش لبنان برخی مسیرها در سراسر لبنان را همزمان با “شنبه میدان‌ها” باز کرد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت العهد لبنان، ارتش لبنان بعد از ۱۰ روز بسته بودن مسیرها به دلیل تظاهرات مردمی لبنانی‌ها بازگشایی مسیرها را یک وظیفه ضروری دانسته و سعی کرده اوضاع را به حالت عادی بازگرداند. ارتش عملا مسیرها در مناطق مختلف لبنان را باز کرده و اوضاع در بسیاری از

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت العهد لبنان، ارتش لبنان بعد از ۱۰ روز بسته بودن مسیرها به دلیل تظاهرات مردمی لبنانی‌ها بازگشایی مسیرها را یک وظیفه ضروری دانسته و سعی کرده اوضاع را به حالت عادی بازگرداند.

ارتش عملا مسیرها در مناطق مختلف لبنان را باز کرده و اوضاع در بسیاری از مناطق به حالت عادی بازگشته است.

در بیروت ارتش موانع و چادرهای برپا شده در تقاطع‌ها را برداشته و مسیرها به جز میدان ساسین باز هستند.

ارتش لبنان مسیرهایی که تظاهرکنندگان اقدام به بستن آنها کرده بودند، به تدریج باز می‌کند.

ارتش لبنان مجددا مسیر الشیفرولیه در جنوب بیروت را باز کرد اما تمامی مسیرها در صیدا در جنوب کشور همچنان بسته‌اند. تحصن‌ها در میدان ایلیا در شهر صیدا نیز در جریان است.

تظاهرکنندگان اتوبان ساحلی محله جل الدیب و الزق در جبل لبنان را همچنان بسته‌اند. راهنمایی و رانندگی لبنان گفت،‌ مسیرها در جبل لبنان و المتن الشمالی و نبطیه و جونیه بسته هستند.

در شمال لبنان سازمان اطلاعات ارتش این کشور مسیر چهارراه وادی الجاموس در شهرستان عکار را باز کرده و عبور و مرور عابران پیاده حالت عادی یافته است.

همچنین مسیرهای اصلی در البقاع از اتوبان ریاق در دو سمت و مثلت تل عماره، ابلح الفرزل و الکرک و میدان صنعتی شهر باز هستند. مسیرهای بعلبک نیز امروز باز شدند.

لبنان امروز شاهد دهمین روز اعتراضات و تحرکاتی تحت عنوان “شنبه میدان‌ها” است که گروه “لحقی” برای آن فراخوان داده است.

اعتراضات برای دهمین روز نیز با درخواست برای استعفای دولت سعد حریری و مواخذه طبقه سیاسی کشور به دلیل وضعیت اقتصادی ادامه دارند.

معترضان امروز نیز مسیرهایی در مناطق مختلف لبنان به خصوص مسیرهای اصلی بیروت به سمت استان‌های شمال، جنوب و برخی مناطق جبل لبنان را مسدود کردند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد سعد حریری استعفانامه خود را تحویل میشل عون، رئیس‌جمهوری کرده به شرط اینکه دولتی غیرحزبی با تکنوکرات تشکیل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + دو =