کد خبر : 188358
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
-

مسئولان به دلیل منافع جناحی شورای نگهبان را تضعیف نکنند

مسئولان به دلیل منافع جناحی شورای نگهبان را تضعیف نکنند

به گزارش قائم آنلاین،  آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس هستیم بیان کرد: همه ماباید قداست شورای نگهبان را حفظ کنیم زیرا تنها این نهاد است که به قوانین مجلس رسمیت می‌بخشد. وی با بیان اینکه نباید با توجه به منافع جناحی و

به گزارش قائم آنلاین،  آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس هستیم بیان کرد: همه ماباید قداست شورای نگهبان را حفظ کنیم زیرا تنها این نهاد است که به قوانین مجلس رسمیت می‌بخشد.

وی با بیان اینکه نباید با توجه به منافع جناحی و گروهی شورای نگهبان را تضعیف کنیم گفت: کاندیدای انتخابات اخلاق را رعایت کنند و به تصمیم شورا نگهبان احترام بگذارند.

امام‌جمعه جویبار همچنین به نامزدهای انتخابات توصیه کرد وعده‌هایی را به مردم بدهند که بتوانند عمل کنند.

نادعلیزاده تصریح کرد: همانطور کاندیدا در زمان انتخابات در بین مردم هستند باید پس از انتخابات نیز در میان باشند و به حرف‌های آنان گوش کنند.

وی بااشاره به مخالفت امام خمینی(ره) با قانون کاپیتولاسیون بیان کرد: این قانون یعنی فروختن ایران به آمریکا بود و امام (ره) به مخالفت با آن پرداخت و در این مورد بین مردم روشنگری کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 10 =