کد خبر : 188341
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
-

سرمربی مس رفسنجان: امسال ۵۰۰ میلیون کاهش هزینه داشتیم

سرمربی مس رفسنجان: امسال ۵۰۰ میلیون کاهش هزینه داشتیم

به گزارش قائم آنلاین، سرمربی مس رفسنجان در گفت‌وگو ، درباره تساوی ۲ بر ۲ دیروز تیمش برابر آلومینیوم در رقابت‌های لیگ یک گفت: تقابل بدی نبود اما بارندگی و چمن نامناسب روی بازی تاثیر مستقیم گذاشت. به دو تیم تبریک می‌گویم چرا که هردو خوب بازی کردند و توانستند به تساوی برسند. آلومینیوم تیم

به گزارش قائم آنلاین، سرمربی مس رفسنجان در گفت‌وگو ، درباره تساوی ۲ بر ۲ دیروز تیمش برابر آلومینیوم در رقابت‌های لیگ یک گفت: تقابل بدی نبود اما بارندگی و چمن نامناسب روی بازی تاثیر مستقیم گذاشت. به دو تیم تبریک می‌گویم چرا که هردو خوب بازی کردند و توانستند به تساوی برسند. آلومینیوم تیم خوب و ارزشمندی است. تنها اتفاق ناگوار دیدار دیروز مصدومیت بهروز افشار بود که در دقیقه هفت مجبور به تعویض او شدیم. همین اتفاق باعث شد تا برنامه‌های ما در آن بازی کمی از نظم خود خارج شود.

سرمربی مس رفسنجان درباره هدف‌گذاری‌های این باشگاه در فصل جاری گفت: به دلیل اینکه ما دیر شروع به کار کردیم و هزینه‌های تیم را نسبت به فصل قبل کمتر کردیم، به تناسب آن هدف خود را هم در این فصل صعود به لیگ برتر قرار ندادیم. هدف ما ماندن در رده‌های تک رقمی جدول است. البته اگر تا انتهای نیم فصل اول بتوانیم در بین تیم‌های مدعی بمانیم، هدف خود را ارتقاء خواهیم داد.

او درباره کاهش هزینه‌های تیم خود توضیح داد: تمام تیم‌ها در لیگ یک و در این فصل افزایش هزینه داشتند، اما تیم ما ۵۰۰ میلیون تومان کاهش هزینه در قرارداد کادر فنی و بازیکنان داشته است.

ربیعی اخیرا یک عمل جراحی در ناحیه حنجره خود داشته است و به گفته خود در حال بهبود است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + نه =