کد خبر : 188298
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
-

تمام نقشه‌های دشمنان در ۴۰ سال گذشته خنثی شده است

تمام نقشه‌های دشمنان در ۴۰ سال گذشته خنثی شده است

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های نماز جمعه ساری، با اشاره به قرار گرفتن در دهه وقف، اظهار کرد: اقدامات خوبی توسط اوقاف استان برای تشریح فرهنگ وقف انجام شده است. وی خاطرنشان کرد: وقف صدقه جاریه است در اسلام جایگاه ویژه‌ای داشته و اولین واقف حضرت محمد(ص) است و بعد از

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های نماز جمعه ساری، با اشاره به قرار گرفتن در دهه وقف، اظهار کرد: اقدامات خوبی توسط اوقاف استان برای تشریح فرهنگ وقف انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: وقف صدقه جاریه است در اسلام جایگاه ویژه‌ای داشته و اولین واقف حضرت محمد(ص) است و بعد از آن همه اصحاب این مسئله را پیگیر بودند.

امام جمعه موقت ساری یادآور شد: وقف در تبلیغ اسلام و تبلیغ فرهنگ عاشورا و خدمت به جامعه جایگاه بی‌نظیری دارد و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده مناسبی شود.

این مسئول ادامه داد: نشانه تقوا وقف است و برای کسانی که می‌توانند وقف کنند وظیفه بر دوش آنها نهاده شده است، این بهترین ارزش است، همچنین کسانی که املاک وقفی را در اختیار دارند باید مراقب باشند چرا که جواب آن در روز قیامت سخت و دشوار است.

یوسف‌پور با اشاره به قرار گرفتن در ایام شهادت شهید حسین فهمیده، گفت: تاریخ شهادت این شهید روز نوجوان نامگذاری شده است و باید تلاش کنیم که فرهنگ بسیجی را به عنوان ارزش در جامعه تلقی کنیم، آموزش و پرورش، خانواده، اولیا و مربیان وظیفه سنگینی برعهده دارند.

وی خواستار توجه به وحدت در بین مسلمانان شده است و گفت: امروز مسئله قدرت طلبی، تفرقه و اختلاف از تهدید جامعه اسلامی است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به دستگیری روح الله زم توسط فرزندان سپاه بیان کرد: این عنصر فاسد به دنبال ایجاد اختلاف در جامعه بوده است که با هوشیاری فرزندان این مرز و بوم به صورت بسیار ماهرانه دستگیر شده است.

یوسف‌پور در پایان گفت: در حال حاضر که آمریکا برای ایجاد اختلاف تلاش همه جانبه می‌کند، دلسوزان انقلاب باید به دنبال تقویت وحدت باشند، در طول ۴۰ سال همه نقشه‌های دشمنان اسلام با مدیریت امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی خنثی شده اما هوشیاری مردم باید تداوم داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 3 =