کد خبر : 188199
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
-

کشف ۶۶ میلیاردی انواع کالای قاچاق در مازندران

کشف ۶۶ میلیاردی انواع کالای قاچاق در مازندران

به گزارش قائم آنلاین،  سردار سید محمود میرفیضی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت کالاهاي ممنوعه، طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا با به کارگیری همه امکانات و ظرفیت ها در سطح استان مازندران به اجرا در آمد. وی تصریح کرد: در این طرح، ماموران پلیس

به گزارش قائم آنلاین،  سردار سید محمود میرفیضی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت کالاهاي ممنوعه، طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا با به کارگیری همه امکانات و ظرفیت ها در سطح استان مازندران به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در این طرح، ماموران پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی استان و پلیس های تخصصی در مهرماه سال جاری موفق به کشف ۲ هزار و ۹۷۷ عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق، ۱۹ هزار و ۱۶۰ نخ سیگار قاچاق ، ۱۶۷ تن چوب آلات جنگلی قاچاق، ۱۲هزار و ۳۰۵ عدد انواع داروهای غیر مجاز شدند.

این مسئول ادامه داد: کشف ۲۷۰ عدد کفش و پوشاک، ۵۱۱ عدد لوازم رایانه ای، یک هزار ۶۰۰ لیترسوخت قاچاق، ۱۱ هزار عدد دام فلسدار و خاویاری ، یک هزار و ۹۶۹ کیلوگرم خشکبار ، ۸ تن و ۶۰۰ برنج و ۲ تن و ۸۰۰ گندم قاچاق از جمله کشفیات پلیس در این مدت بوده است.

میرفیضی با بیان اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان بیش از ۶۶ میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال برآورد شده، افزود: در این رابطه، یک پرونده بالای ۵۰۰ میلیون تومان تشکیل و به همراه متهمان به مرجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه پدیده شوم قاچاق یکی از عوامل اصلی در افزایش نرخ بیکاری و تعطیلی واحدهای تولیدی در جامعه است، افزود: باید با حمایت از کالای ایرانی و مقابله با قاچاق کالا در توسعه اشتغال و شکوفایی اقتصاد کشور تلاش کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + ده =