کد خبر : 188115
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
-

سود خرید بلیط خارجی ارزان، آنلاین در جیب شماست

سود خرید بلیط خارجی ارزان، آنلاین در جیب شماست

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام تیک بان، رفتن به شن‌های داغ و اهرام ثلاثه مصر، طبیعت بی‌نظیر استرالیا، دیدن حوض آرزوهای رم یا قایق‌سواری در کوچه‌های ونیز و سفر به کشورهای مختلف آسیایی با آداب و فرهنگ‌های مختلف هر مسافری را می‌تواند به وجد آورده و ذوق‌زده کند. سفر به‌تمامی این نقاط و چشیدن

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام تیک بان، رفتن به شن‌های داغ و اهرام ثلاثه مصر، طبیعت بی‌نظیر استرالیا، دیدن حوض آرزوهای رم یا قایق‌سواری در کوچه‌های ونیز و سفر به کشورهای مختلف آسیایی با آداب و فرهنگ‌های مختلف هر مسافری را می‌تواند به وجد آورده و ذوق‌زده کند. سفر به‌تمامی این نقاط و چشیدن لذت شیرین سفر را می‌توان با تهیه بلیط خارجی تجربه کرد. تجربه یک سفر شیرین زمانی لذت خود را چندین برابر خواهد کرد که با ارزانی همراه باشد.

حال اگر خرید بلیط خارجی با قیمت پایین‌تر حاصل شود چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ گشت‌وگذاری بیشتر، میل غذاهای بهتر و افزایش طول زمان سفر از ویژگی‌های سفری ارزان و مقرون‌به‌صرفه است. شاید این سوال در ذهن شما نقش بندد که بلیط خارجی ارزان را چگونه می‌توان خریداری کرد؟ چه عواملی باعث می‌شود تا تهیه بلیط خارجی ارزان برای انسان میسرتر باشد؟ اگر مایلید با خرید بلیط خارجی با قیمت ارزان، سفری با گشت‌وگذار بیشتر و غذاهای بهتر خود را مهمان کنید با ما همراه باشید.

این عوامل را فراموش نکنید!

اولین مقوله‌ای که باید آن را مورد بررسی قرار داد تا به بلیط خارجی ارزان رسید، عوامل تأثیرگذار بر قیمت بلیط خارجی است. نوع بلیط، ساعت پرواز، نوع کلاس پروازی، نوع هواپیما و شرکت هواپیمایی از عواملی هستند که می‌توانند به‌طور مستقیم بر نرخ بلیط هواپیما تأثیرگذار باشند. هر کدام از این عوامل می‌توانند پایین‌ترین قیمت و بالاترین قیمت را با خود به همراه داشته باشد. به‌طور مثال بلیط های چارتر و سیستمی که از نوع‌های بلیط های خارجی به شمار می‌روند که اگر نسبت به آنها شناخت کافی نداشته باشند، از خرید بلیط ارزان غافل خواهند شد.

یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت بلیط خارجی نوع کلاس پروازی است. هر چه امکانات ارائه‌شده توسط شرکت هواپیمایی محدودتر باشد، قیمت بلیط خارجی نیز ارزان‌تر خواهد بود. سایت تیک بان تمامی این عوامل را به‌صورت فیلتر طراحی کرده تا متقاضیان بتوانند راحت‌تر بلیط موردنظر خود را خریداری کنند؛ اما حال می‌رسیم به تکنیک‌هایی که قرار است آن‌ها را برای تهیه بلیط خارجی ارزان بیان کنیم.

تضاد همیشه بد نیست!

یکی از نکاتی که باعث می‌شود بتوانید بلیط خارجی ارزان را به بهترین قیمت تهیه کنید، در نظر گرفتن شرایط جوی است. اگر شرایط آب و هوایی کشورهای توریست‌پذیر را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که در فصل سرما به کشورهای گرم و در فصل گرما به کشورهای سر باید مسافرت کنید. در این صورت است که کشورهای زیادی برای جذب بیشتر توریست امکانات و شرکت‌های هواپیمایی بلیط خود را با تخفیف ارائه خواهند داد.

سفر در اوت را به فراموشی بسپارید

ماه اوت یکی از ماه‌های پر رفت‌وآمد در کشورهای اروپایی به شمار می‌رود و معمولاً بلیط خارجی در این ماه بیشتر از سایر ماه‌ها می‌باشد. در ماه‌های کم‌تردد می‌توانید بلیط خود را با تخفیفات قابل توجهی خریداری کنید.

خرید بلیط های لحظه آخری

یکی از عواملی که می‌توان با آن خرید بلیط خارجی را انجام داد، بلیط لحظه آخری است. اگر هواپیما مورد نظر ظرفیت خود را تکمیل نکرده باشد و زمان پروازش نزدیک باشد، در این مواقع شرکت‌های هواپیمایی و چارتر کننده برای جلوگیری از ضررهای احتمالی قیمت‌های عرضه‌شده خود را تغییر داده و با تخفیف ارائه می‌دهند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری دراین‌باره کسب کنید، سری به سایت تیک بان (Tikban.com) بزنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + هفده =