کد خبر : 188088
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
-

تمام دستگاه‌ها برای توسعه ورزش همگانی پای کار باشند

تمام دستگاه‌ها برای توسعه ورزش همگانی پای کار باشند

به گزارش قائم آنلاین، حبیب حسین‌زادگان صبح امروز در حاشیه همایش ورزش صبحگاهی و پیاده‌روی در پارک شهید زارع ساری در جمع خبرنگاران بر لزوم ترویج ورزش همگانی در استان تاکید کرد و افزود: پیام این حرکت به جامعه این است که مخاطرات فقر حرکتی را در بین آقایان و بانوان دریافت کردیم. وی ورزش

به گزارش قائم آنلاین، حبیب حسین‌زادگان صبح امروز در حاشیه همایش ورزش صبحگاهی و پیاده‌روی در پارک شهید زارع ساری در جمع خبرنگاران بر لزوم ترویج ورزش همگانی در استان تاکید کرد و افزود: پیام این حرکت به جامعه این است که مخاطرات فقر حرکتی را در بین آقایان و بانوان دریافت کردیم.

وی ورزش را یکی از آیتم‌های سلامتی عنوان کرد و افزود: در شرایطی که سبک زندگی مردم به شدت تغییر کرده است باید بتوانیم با تغییر نگرش و سبک زندگی بحث فقر حرکتی را به نوعی فرهنگ‌سازی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خواستار همکاری تمام دستگاه‌ها برای توسعه ورزش همگانی با دستگاه ورزش استان شد و ادامه داد: وظیفه خانواده ها مشارکت و حضور در فعالیت‌های ورزشی و همگانی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در ورزش قهرمانی در سطح کشور جایگاه خوبی داریم، ولی در ورزش همگانی نیاز به فعالیت و برنامه‌ریزی اصولی‌تر داریم.

حسین‌زادگان بیان کرد: انجام هفته‌ای سه ساعت ورزش می‌تواند از بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کند و نیاز است همه مردم به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و رسانه‌ها مشارکت فعالانه‌تری داشته باشند.

وی در پایان گفت: ورزش یک مقوله اجتماعی است که منحصر به یک دستگاه نیست و همه باید مشارکت کنند تا جوانان که بانک سرمایه‌ای ما در ورزش قهرمانی هستند و احاد جامعه به سمت همگانی کردن ورزش حرکت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =