کد خبر : 187953
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
-

۳ کتاب در حوزه سلامت که فرصت مطالعه آنها را نباید از دست داد

۳ کتاب در حوزه سلامت که فرصت مطالعه آنها را نباید از دست داد

به گزارش قائم آنلاین، بنا بر اعلام آژانس کتاب، یکی از حوزه‌هایی که محتواهای آموزشی در آن بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد، حوزه سلامت فردی است و به همین دلیل کتاب‌های حوزه سلامت همیشه پرتقاضا و پرطرفدار هستند به همین دلیل کارشناسان موسسه آژانس کتاب از میان کتاب‌های پرشمار این حوزه، ۵ کتاب در حوزه سلامت

به گزارش قائم آنلاین، بنا بر اعلام آژانس کتاب، یکی از حوزه‌هایی که محتواهای آموزشی در آن بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد، حوزه سلامت فردی است و به همین دلیل کتاب‌های حوزه سلامت همیشه پرتقاضا و پرطرفدار هستند به همین دلیل کارشناسان موسسه آژانس کتاب از میان کتاب‌های پرشمار این حوزه، ۵ کتاب در حوزه سلامت که مطالعه آنها برای عموم مردم مفید است را در این گزارش به شما معرفی کرده‌اند. برای آشنایی با آژانس کتاب ذکر این نکته خالی از فایده نیست که این مجموعه به صورت فروشگاه آنلاین و فیزیکی انواع کتاب و لوازم‌التحریر را به متقاضیان در سراسر کشور عرضه می‌کند و از سابقه و اعتبار مطلوب در حوزه توزیع و فروش کتاب بهره‌مند است.

سلامتی با تغذیه صحیح

بسیاری از افراد به دنبال یک کتاب در حوزه سلامت هستند که با زبان ساده و همه فهم اصول تغذیه صحیح و ارتباط آن با سلامتی را تشریح کند و برای چنین گروهی از  مخاطبان مطالعه کتاب سلامتی با تغذیه صحیح یکی از بهترین انتخاب ها محسوب می شود. در کتاب سلامتی با تغذیه صحیح بنا به نیازهای آموزشی رصد شده در سطح جامعه، اصول علمی غذا درمانی و روش‌های پیشگیری و کنترل تعداد زیادی از بیماری‌ها با استفاده از غذاهای طبیعی و گیاهان شفابخش به زبان ساده برای مخاطبان شرح داده شده است. حسین میرحیدر نویسنده کتاب سلامتی با تغذیه صحیح برای نگارش این کتاب در حوزه سلامت از معتبرترین و به روزترین منابع پژوهشی و علمی جهان بهره گرفته و اطلاعات کاربردی به دست آمده از پژوهش‌های دانشمندان شناخته شده جهان در مورد پیشگیری و درمان بیماری‌ها با تغذیه صحیح را با عباراتی ساده بیان کرده است. کتاب سلامتی با تغذیه صحیح را می‌توانید به سهولت از آژانس کتاب تهیه کنید.

بهداشت و سلامت جنسی

با وجود آن که سلامت جنسی یکی از مهمترین حوزه های سلامت است، این حوزه به دلایل فرهنگی در کشور ما مورد غفلت قرار گرفته و کتاب در حوزه سلامت جنسی به تعداد کافی در اختیار متقاضیان قرار ندارد. کتاب بهداشت و سلامت جنسی نوشته مارگارت نوزبام و جوآن روزنفلد با ترجمه ریحانه فیروزی و مریم شیرمحمدی یکی از کتاب‌هایی است که می‌تواند اطلاعات و آگاهی‌های مفیدی در این حوزه به عموم علاقه‌مندان ارائه کند. کتاب بهداشت و سلامت جنسی شامل اطلاعاتی مورد نیاز درباره اختلالات و نگرانی‌های جنسی در طول زندگی افراد از کودکی تا کهولت است و نکته جالب توجه این که در این کتاب با ارائه سناریوهایی از وضعیت حقیقی بیماران، این موضوعات به صورت ساده و قابل درک بیان شده‌اند. در این کتاب آگاهی‌های جنسی مورد نیاز گروه های سنی مختلف، اطلاعات مفید درباره فعالیت جنسی در ناتوانی‌ها، و موضوعاتی درباره افراد درگیر ایدز که بحث آن این روزها در جامعه ایران داغ است، مطرح شده است. کتاب بهداشت و سلامت جنسی در وب سایت آژانس کتاب موجود است و می توانید آن را به سهولت تهیه کنید.

روش جدید لاغری و تندرستی

لاغری و لاغر شدن موضوعیست که اگر با نگاه به مزیت‌های نداشتن اضافه وزن به آن نگریسته شود، دغدغه‌های مثبت به شمار می‌رود. کتابهای زیادی در مورد لاغری در بازار نشر موجود است اما در کتاب روش جدید لاغری و تندرستی –  نوشته ل. استوارت، م. بتی، س. اندرو با ترجمه حسن بشارت – علاوه بر روش‌ ها و راهکارهای علمی‌ و امتحان پس داده‌ لاغر شدن و حفظ تناسب‌ اندام‌ به اصول حفظ‌ تندرستی، افزایش‌ طول‌ عمر و کاهش‌ خطرات‌ بیماری‌های‌ مختلف‌ همزمان با لاغر شدن نیز پرداخته شده است. به علاوه در این کتاب نحوه تهیه غذاهای سالم که ضمن برآورده کردن نیازهای بدن، کالری‌های اضافی وارد جسم انسان نمی‌کنند نیز به زبان ساده توضیح داده شده است. اگر در فکر رژیم لاغری هستید با خواندن روش جدید لاغری و تندرستی با اصول اساسی که یک رژیم غذایی سودمند لاغری را از یک رژیم غذایی مضر لاغری تفکیک می‌کند، آشنا می‌شوید. این کتاب از نظر حجم نیز چندان سنگین نیست و در ۱۹۲ صفحه مطابق با حوصله طیف غالب مخاطبان ایرانی، به نگارش درآمده است. برای تهیه این کتاب می‌توانید به وب سایت آژانس کتاب مراجعه کنید یا با شماره ۶۶۴۰۸۰۰۰ – ۰۲۱تماس بگیرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − چهار =