کد خبر : 187885
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
-

لزوم پرهیز از نگاه‌های سیاسی در حوزه ورزش

لزوم پرهیز از نگاه‌های سیاسی در حوزه ورزش

به گزارش قائم آنلاین، قاسم رسولی مقدم در گفت‌وگو ، با اشاره به  وضعیت ورزش شهرستان آمل اظهار کرد: از شهرهای با سابقه و با ریشه ورزش استان و کشور هستیم که این نشان از  توانمندی ها و ماه عسل تلاش‌های ورزشکاران این شهر است، قهرمانان ورزشی آمل کم نظیرند و باید به آنان نگاه

به گزارش قائم آنلاین، قاسم رسولی مقدم در گفت‌وگو ، با اشاره به  وضعیت ورزش شهرستان آمل اظهار کرد: از شهرهای با سابقه و با ریشه ورزش استان و کشور هستیم که این نشان از  توانمندی ها و ماه عسل تلاش‌های ورزشکاران این شهر است، قهرمانان ورزشی آمل کم نظیرند و باید به آنان نگاه ویژه شود.

وی بابیان اینکه جایگاه خوبی در ورزش استان و کشور داریم، بیان کرد: در بیشتر عرصه ها و پیکار های مختلف اعم از مسابقات جهانی و المپیک سرآمد هستیم؛ که این مطلب نشانگر تلاش و کوشش ورزشکاران و زحمات مربیان دلسوز شهرمان است که باید قدردان بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی آمل از عملکرد ورزش این شهرستان در سال جاری اظهار کرد: ارزیابی عملکرد باید در بخش های مختلف صورت پذیرد تلاش ورزشکاران و مربیان و کسب مدال های مختلف ستودنیست ولی در بخش های زیرساختی و حمایتی و همچنین سازمان دهی ها در بخش هایی از ورزش اشکالاتی دیده میشود که مطمئنا مسیر رشد و پیشرفت ورزش در شهر را کند می‌کند.

وی تصریح کرد: بعضی نگاههای سیاسی به ورزش با اغراض گوناگون و حضور غیر ورزشی های کم وزن در مناصب مختلف ورزشی ضربه به ورزش خواهد زد، تعامل بیشتر بین دستگاه های مختلف با ورزش برای ارج نهادن به موفقیت های ورزشی و کمک به بخش های مختلف، انگیزه قهرمانان را بالا خواهد برد.

عضو شورای شهر آمل در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم شاهد روزی باشیم که ورزش آمل و کشورمان مسیر رشد و پیشرفت و تعالی را بیش از پیش بپیماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 7 =