کد خبر : 187900
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
-

دشمن دنبال تضعیف فرهنگ ایرانی اسلامی است

دشمن دنبال تضعیف فرهنگ ایرانی اسلامی است

به گزارش قائم آنلاین، رضاعلی رضایی در گفت‌و‌گو ، به تفاوت جنگ‌های گذشته با امروز اشاره کرد و اظهار کرد:  معمولا در گذشته جنگ به صورت نظامی و تن به تن و علنی بود در صورتی که جنگ امروز جنگ نرم و به مراتب خیلی سخت تر از جنگ های گذشته است. در جنگ های

به گزارش قائم آنلاین، رضاعلی رضایی در گفت‌و‌گو ، به تفاوت جنگ‌های گذشته با امروز اشاره کرد و اظهار کرد:  معمولا در گذشته جنگ به صورت نظامی و تن به تن و علنی بود در صورتی که جنگ امروز جنگ نرم و به مراتب خیلی سخت تر از جنگ های گذشته است. در جنگ های نظامی دشمن را می توانیم ببینیم و بشناسیم و با او مبارزه کنیم در صورتی که جنگ امروز ، جنگ فکرها هوش ها و درایت هاست.

وی تصریح کرد: دشمن از دو طریق به جامعه ما نفوذ کرده است. اولین طریق از راه وسایل ارتباطی از جمله ماهواره ها و رسانه های جمعی و دومین طریق به وسیله عوامل داخلی که توسط بیگانگان تعلیم داده شده و در سمت های وزیر ، قاضی و وکیل و… گماشته شده اند. ما با توکل بر خدای بزرگ و توسل به ائمه و با توجه به سفارشات آنها بتوانیم در جنگ نرم نیز به مثابه جنگ ۸ سال دفاع مقدس پیروز و سربلند شویم.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با هشدار دادن به خانواده ها اظهار کرد: دشمن دارد از طریق عوامل رسانه ای روی خانواده ها کار می کند تا فرهنگ ایرانی اسلامی را تضعیف کند و با این کار تیشه به ریشه خانواده های ایرانی بزند و قصد دارد فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگ اسلامی کند. به همین علت بنیان بعضی از خانواده های ایرانی ضعیف شده و آمار طلاق به شدت رو به افزایش است.

وی با هشدار به همه که دشمنان به هر صورت می خواهند فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی جوانان انقلابی را در جامعه کم رنگ کنند گفت: اسم هر فرد و مکانی نشان دهنده هویت و ارزش آن است . کوچه و خیابان هایی که با نام شهدا متبرک شده اند، یادآور نام و خاطره آنهاست و راه و هدف ایثارشان را به ما متذکر می شود و نام و خاطره و ارزش فداکاری های آنها را برای جوانان و آیندگان زنده نگه می دارد.

رضایی با بیان اینکه دشمنان در صدد حذف نام شهدا از کوچه و خیابان هستند، تصریح کرد: آنها می خواهند به نیت آنچه که از دیده برفت ، از دل برفت به هدف شومشان برسند اما وظیفه ما اینست که طبق دستور رهبر معظم انقلاب که فرمان آتش به اختیار را به فعالان انقلابی صادر کردند نگذاریم آنها به هدفشان برسند . ما می توانیم با پیشنهادات سازنده و راهکار های انقلابی جلوی حرکت دشمنان بایستیم.

وی با بیان اینکه ما حامی جوانان انقلابی که به صورت خودجوش کمپین های با عنوان #نام_شهدا_حذف_شدنی_نیست هستیم اعلام کرد: من و همه ی پیشکسوتان عرصه فرهنگ ایثار و شهادت پشتیبان این جوانان هستیم و اعلام آمادگی می کنیم. در این عرصه حتی مقام معظم رهبری و دولت مردان و پیشکسوتان انقلابی ، همراه و همگام و پشتیبان این جوانان هستند. همچنین از جوانان مومن و انقلابی درخواست می کنم که با تمام وجود در مسیر انقلاب اسلامی قدم بردارند ، هرچند مسیر سختی است ولی هرگاه جوانان مومن و انقلابی عنان کارها را در دست گرفته اند در آن زمینه پیشرفت کردیم.

پیشکسوت عرصه جهاد و ایثار با بیان اینکه پیامبر اکرم ، اعراب بادیه نشین را با عملکرد و سبک زندگی خویش به اسلام و راه درست زندگی هدایت کرد نه تنها با پند و اندرز گفت: جوانان امروز تنها به سخنرانی و پند و نصیحت توجه نمی کنند بلکه به عملکردها و سبک زندگی مسئولین نیز توجه می کنند و از آنها الگو می گیرند.

رضایی در پایان خطاب به مسئولین گفت: ما باید بدانیم که نیاز و خواسته جوان امروز چیست و در صدد حل مشکلات این جوانان باشیم.
جوانی که مشکل مادی و معنوی دارد نمیتواند مشکل جامعه را برطرف نماید. تمام دلسوزان نظام باید از جوانان حمایت کنند و اگر جوان حمایت شد جامعه نیز هدایت می شود. ما باید قدر جوانان را بدانیم و کار را به دست جوانان بسپاریم زیرا اگر همین جوانان انقلابی نبودند گروه داعش با آن همه عظمت در مقابل این جوانان به زانو در نمی آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 8 =