کد خبر : 187841
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
-

احداث یک بیمارستان جامع فوق تخصصی کلیه در منطقه دو

احداث یک بیمارستان جامع فوق تخصصی کلیه در منطقه دو

به گزارش قائم آنلاین،  اشراقی درباره احداث این بیمارستان گفت: این مجتمع درمانی در عرصه ای به مساحت حدود ۵۸۰۰ متر مربع در شمال بزرگراه یادگار امام (ره) و در کوی فراز واقع شده که محدوده سایت در بخشی از عرصه ۴۳ هکتاری اراضی تعاونی هفت گانه قرار دارد. وی با بیان اینکه بیشتر مجموعه های

به گزارش قائم آنلاین،  اشراقی درباره احداث این بیمارستان گفت: این مجتمع درمانی در عرصه ای به مساحت حدود ۵۸۰۰ متر مربع در شمال بزرگراه یادگار امام (ره) و در کوی فراز واقع شده که محدوده سایت در بخشی از عرصه ۴۳ هکتاری اراضی تعاونی هفت گانه قرار دارد.
وی با بیان اینکه بیشتر مجموعه های مسکونی این عرصه شکل گرفته و با وجود اینکه سرانه خدمات آن تعیین شده است، اما در عمل سطوح خدماتی لازم را ندارد ، گفت: پس از توضیحات مشاور تهیه کننده طرح و بررسی اعضاء و با توجه به موافقت اصولی معاونت درمان وزارت بهداشت با احداث بیمارستان جامع فوق تخصصی کلیه در ۸ طبقه و با سطح اشغال حداکثر ۴۰ درصد موافقت شد.
بنا براعلام روابـــط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، وی افزود: هم چنین قرار شد خط آسمان و تراز ارتفاعی مجتمع درمانی رعایت و فضای سبز مناسب برای این مجموعه در نظر گرفته شود.
رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنـــــــج شهر تهران تأکید کرد: علاوه بر گذر ۲۱ متری شمالی، دسترسی این مجموعه درمانی، طی تدابیری از جنوب ملک نیز فراهم خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − هفده =