کد خبر : 187847
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
-

آنفلوانزا در کشور طغیان نکرده است

آنفلوانزا در کشور طغیان نکرده است

به گزارش قائم آنلاین، محمد مهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران گفت: هیچ گونه طغیان آنفلوانزا در کشور وجود ندارد. بیشتر بخوانید: داروهایی که برای سرماخوردگی «خطرناک» است! توصیه بهداشتی به زائران بازگشته از کربلا وی با بیان اینکه خبر منتشر شده در برخی شبکه‌های اجتماعی

به گزارش قائم آنلاین، محمد مهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران گفت: هیچ گونه طغیان آنفلوانزا در کشور وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

داروهایی که برای سرماخوردگی «خطرناک» است!

توصیه بهداشتی به زائران بازگشته از کربلا

وی با بیان اینکه خبر منتشر شده در برخی شبکه‌های اجتماعی مبنی بر طغیان بیماری آنفلوانزا همزمان با ورود زائران اربعین حسینی به کشور غیر واقعی و بی‌اساس است گفت: اگر زائران دچار بیماری باشند به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند و تا ۱۵ روز تحت مراقبت قرار می‌گیرند.

وی به پیشگیری از آنفلونزا و سرما خوردگی‌های شدید در فصل سرما به مواردی اشاره کرد و گفت: مهمترین راه پیشگیری از این مسئله این است اگر فردی دچار بیماری این بیماری شد علائم بهداشتی را رعایت کند تا دیگران مبتلا نشوند. درصورت تاکید پزشک بر استراحت مطلق بیمار نباید زودتر از موعداز منزل خارج شود تا ویروس به دیگران هم منتقل نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + سیزده =