کد خبر : 187664
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
-

توخل: در لیگ قهرمانان اروپا هیچ دیداری آسان نیست

توخل: در لیگ قهرمانان اروپا هیچ دیداری آسان نیست

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف کلوپ بروژ بلژیک بود. توماس توخل قبل از این دیدار درباره وضعیت بازیکنان تیمش سخن به میان آورد. او گفت: ام‌باپه و کاوانی دوران آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته‌اند اما آن‌ها هنوز کاملا آماده

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف کلوپ بروژ بلژیک بود.

توماس توخل قبل از این دیدار درباره وضعیت بازیکنان تیمش سخن به میان آورد.

او گفت: ام‌باپه و کاوانی دوران آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته‌اند اما آن‌ها هنوز کاملا آماده نیستند و توان ۹۰ دقیقه بازی کردن را ندارند.هنوز درباره این که آن‌ها آیا در ترکیب اصلی خواهند بود به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ام.

توخل ادامه داد: در این فصل سه بازیکن تاثیرگذار خط حمله را به ندرت با هم در اختیار داشته‌ام. حضور نیمار، ام‌باپه و کاوانی نه تنها ما را در خط حمله قوی‌تر می‌کند بلکه تجربه تیم را هم بالاتر می‌برد. امیدوارم که آن‌ها را با هم در ترکیب ببینم چرا که به هر سه بازیکن نیاز داریم.

او درباره تیاگو سیلوا گفت: سیلوا کاپیتان تاثیرگذار و خوب برای پاری سن ژرمن است. او تنها روی فوتبال تمرکز می‌کند و الگوی خوب برای دیگر بازیکنان است. نمی‌دانم که آیا او قراردادش را تمدید خواهد کرد یا نه. فعلا در حال مذاکره با باشگاه است. سیلوا می‌داند که من چقدر به او اعتماد دارم.

توخل درباره دیدار برابر کلوپ بروژ گفت: در لیگ قهرمانان اروپا هر دیداری سختی خود را دارد به ویژه اگر خارج از خانه باشد. این دیدار چالشی سخت برای ما است. کلوپ بروژ تیمی پرتلاش و با انگیزه است. فکر می‌کنم که بازی درگیرانه و خشنی شود. برای پیروز شدن باید ۱۰۰ درصد توان را به کار برد. من به تیمم اطمینان دارم و به دنبال کسب سه امتیاز و پیروزی هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − شش =