کد خبر : 187741
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
-

بسته شدن حسابهای کاربری مرتبط با داعش در یک شبکه اجتماعی چینی

بسته شدن حسابهای کاربری مرتبط با داعش در یک شبکه اجتماعی چینی

به گزارش قائم آنلاین، به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه وال‌استریت ژورنال گزارش کرد، ویدیوهای منتشر شده از سوی این حسابهای کاربری اقدام به انتشار تصاویر خشونت آمیز نظیر چرخاندن چند جسد در خیابانهای مناطق سابقاً اشغال شده از سوی داعش و همچنین انتشار پیامهای تبلیغ برای جذب نیرو به این گروه تروریستی کرده‌اند. بر طبق

به گزارش قائم آنلاین، به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه وال‌استریت ژورنال گزارش کرد، ویدیوهای منتشر شده از سوی این حسابهای کاربری اقدام به انتشار تصاویر خشونت آمیز نظیر چرخاندن چند جسد در خیابانهای مناطق سابقاً اشغال شده از سوی داعش و همچنین انتشار پیامهای تبلیغ برای جذب نیرو به این گروه تروریستی کرده‌اند.

بر طبق گزارش این روزنامه آمریکایی، برخی از ویدیوهای مربوط به این حسابهای کاربری ظاهراً در ماه گذشته میلادی به رغم تلاشهای آمریکا برای مقابله با داعش در عراق و سوریه انتشار یافته‌اند. اوایل سال جاری میلادی این گروه تروریستی آخرین نواحی تحت اشغالش را نیز در سوریه از دست داد.

یک سخنگوی شرکت صاحب این شبکه اجتماعی چینی به وال‌استریت ژورنال اظهار کرد، این شرکت، تیمی را برای حذف کاربران خطاکار از این شبکه منصوب کرده است اما در عین حال تاکید کرد که این مشکل در کلیت صنعت کاری آنها وجود دارد.

او خاطر نشان کرد: ما با یک چالش گسترده در سطح صنعت کاری خود مواجه هستیم که اقدامات یک سری عاملان بدی که فعالانه به دنبال دور زدن تدابیر محافظتی هستند باعث پیچیدگی بیشتر چالش شده اما ما تیمی را داریم که با نهایت تلاش به دنبال مقابله با رفتارهای شرارت‌آمیز در شبکه تیک‌تاک است.

این سخنگو اظهار کرد: ما حساب‌های کاربری شرور و هر گونه موارد مربوط به آنها را به مجرد شناسایی کردن، برای همیشه حذف کرده و ما همچنان به توسعه بیشتر و قدرتمندتر ساختن تدابیر کنترلی خود به هدف شناسایی فعالیتهای مشکوک ادامه می‌دهیم.

شبکه اجتماعی تیک‌تاک در چین یکی از محبوبترین شبکه ‌ها به ویژه در میان جوانان است و معمولاً محتواهای سیاسی منتشر شده در آن را حذف می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 9 =