کد خبر : 187699
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
-

افزایش چشمگیر نارضایتی آمریکایی‌ها از دولت کشورشان

افزایش چشمگیر نارضایتی آمریکایی‌ها از دولت کشورشان

به گزارش قائم آنلاین، به نوشته پایگاه هیل، این نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه گالوپ نشان داد ۳۴ درصد آمریکایی‌های شرکت‌کننده در آن “دولت، رهبری ضعیف یا سیاستمداران” را به عنوان مهمترین مشکل در آمریکا ذکر کرده‌اند. این نتیجه نشان‌دهنده یک افزایش ۱۱ درصدی از زمان ماه سپتامبر بوده و رقم ۳۴ درصد تنها

به گزارش قائم آنلاین، به نوشته پایگاه هیل، این نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه گالوپ نشان داد ۳۴ درصد آمریکایی‌های شرکت‌کننده در آن “دولت، رهبری ضعیف یا سیاستمداران” را به عنوان مهمترین مشکل در آمریکا ذکر کرده‌اند.

این نتیجه نشان‌دهنده یک افزایش ۱۱ درصدی از زمان ماه سپتامبر بوده و رقم ۳۴ درصد تنها یک درصد کمتر از بالاترین رکورد ثبت شده از سوی گالوپ در این زمینه در ماه فوریه، بعد از پایان تعطیلی دولت آمریکا، است.

بر طبق این نظرسنجی گالوپ، هر چند که حالا هم دموکراتها و هم جمهوریخواهان با احتمال بالاتری “دولت و سیاستمداران” را به عنوان مشکلی بسیار مهم برمی‌گزینند، دموکراتها از کاخ سفید ناراضی‌تر هستند اما جمهوریخواهان به طور کلی عملکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را تایید کرده و با عملکرد کنگره مخالفت می‌کنند.

این نظرسنجی در عین حال دریافت که رضایت پاسخگویان از مسیری که کشورشان در آن قرار دارد، کاهش یافته است.

در این نظرسنجی ۲۸ درصد گفتند که از مسیر حرکت کشورشان راضی هستند که حاکی از کاهشی پنج درصدی نسبت به نظرسنجی ماه فوریه است. ۵۳ درصد پاسخگویان جمهوریخواه گفتند که از این مسیر راضی هستند اما تنها ۱۱ درصد دموکراتها و ۲۶ درصد مستقلها از آن راضی بودند.

همین نظرسنجی گالوپ نشان داد، در رده دوم “مهمترین مشکل” آمریکا موضوع مهاجرت با کسب ۱۳ درصد رای قرار گرفته است. دیگر مشکلات انتخاب شده از سوی آمریکایی‌ها در رده‌های پایین تر شامل روابط نژادی، با کسب شش درصد رای، بهداشت و درمان با کسب پنج درصد رای و تغییرات آب‌وهوایی با کسب چهار درصد رای قرار می‌گیرند.

این نظرسنجی در تاریخ ۱-۱۳ اکتبر با پرسش از ۱۵۲۶ بزرگسال آمریکایی انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 3 =