کد خبر : 187697
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
-

اسبقیان: منتظر جواب استعلام کاندیدای والیبال و رزمی‌ هستیم

اسبقیان: منتظر جواب استعلام کاندیدای والیبال و رزمی‌ هستیم

به گزارش قائم آنلاین، شروین اسبقیان در گفت و گو ، درباره‌ زمان برگزاری انتخابات فدراسیون‌هایی که در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شوند اظهار کرد: تا پایان سال انتخابات هشت فدراسیون برگزار خواهد شد که در حال حاضر منتظر جواب استعلام جواب کاندیداهای فدراسیون ورزش‌های رزمی و والیبال هستیم تا زودتر بتوانیم انتخابات این

به گزارش قائم آنلاین، شروین اسبقیان در گفت و گو ، درباره‌ زمان برگزاری انتخابات فدراسیون‌هایی که در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شوند اظهار کرد: تا پایان سال انتخابات هشت فدراسیون برگزار خواهد شد که در حال حاضر منتظر جواب استعلام جواب کاندیداهای فدراسیون ورزش‌های رزمی و والیبال هستیم تا زودتر بتوانیم انتخابات این دو فدراسیون را برگزار کنیم.

وی درباره‌ حضور ایرج عرب به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش دوومیدانی و انتقادهایی که درباره‌ سرپرستی وی انجام شده است، گفت: ایرج عرب یک مدیر ورزشی و سوابق مدیریتی خوبی در عرصه ورزش دارد. تلاش ما بر این بود تا با حضور عرب در راس فدراسیون دو میدانی بتوانیم در یک فدراسیون آرامش را فراهم کنیم و انتخابات سالمی را برگزار کنیم. وی از مدیران شناخته شده است و در مسئولیت‌های مختلف تا به امروز عملکرد موفقی داشته و اشراف کامل به رشته‌های مختلف ورزشی دارد.

اسبقیان ادامه داد: باید بگویم او فقط سرپرست فدراسیون دوومیدانی است و در انتخابات دوومیدانی شرکت نخواهد کرد. البته اگر سرپرستی بخواهد در انتخابات حضور داشته باشد باید از مسئولیت خود انصراف دهد تا بتواند به عنوان کاندیدا در انتخابات فدراسیون مربوطه شرکت کند.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها همچنین در پایان در خصوص همایش پیاده روی که صبح امروز در جاده سلامتی مجموعه ورزشی انقلاب با حضور کارکنان ، معاونین و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، خاطر نشان کرد:‌ به مناسبت گرامی داشت هفته تربیت بدنی این همایش امروز در محل وزارت ورزش برپا شد تا بتوانیم به سمت جامعه سالم حرکت کنیم و در توسعه ورزش همگانی گامهای موثری برداریم. امروز کم تحرکی سبب بروز بیماری‌های زیادی شده که ورزش می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش بیماری و ایجاد سلامتی برای آحاد جامعه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − سه =