کد خبر : 187725
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
-

احداث پناهگاه حیوانات بی‌صاحب در بابلسر

احداث پناهگاه حیوانات بی‌صاحب در بابلسر

به گزارش قائم آنلاین، صادق شفقت در گفت‌وگو ، با اشاره به ساخت پناهگاه حیوانات در بابلسر، اظهار کرد: حدود دو ماهی است که تصمیم به ساخت پناهگاهی برای حیوانات در گرفته شد که هم‌اکنون حدود ۷۰ درصد از کار به انجام رسیده و تا یک ماه آینده این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد. وی با

به گزارش قائم آنلاین، صادق شفقت در گفت‌وگو ، با اشاره به ساخت پناهگاه حیوانات در بابلسر، اظهار کرد: حدود دو ماهی است که تصمیم به ساخت پناهگاهی برای حیوانات در گرفته شد که هم‌اکنون حدود ۷۰ درصد از کار به انجام رسیده و تا یک ماه آینده این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر در پارکینگ هفت که مالکیت آن برای شهرداری بود با مصوبه شورای شهر به این امر اختصاص پیدا کرد گفت: این مکان محلی برای نگهداری حیوانات بدون صاحب به‌ویژه سگ درنظر گرفته شده و پیش‌بینی می‌شود حدود ۴۰۰ سگ در این مکان نگهداری شود.

عضو شورای شهر بابلسر با بیان اینکه ساخت پناهگاه حیوانات امری مفید برای انسان و حیوان است خاطرنشان کرد: با ساخت این پناهگاه از کشتن حیوانات و همچنین وحشت انسان‌ها جلوگیری می‌شود.

شفقت یادآور شد: برخی افراد هم برای ساخت این مکان انتقادهایی مطرح کرده بودند که لازم است به این موضوع توجه داشته باشند که حیوانات از آفریدگان خداوند هستند و هیچ آیه و روایتی مبنی بر آزاررسانی به حیوانات وجود ندارد.

وی بر لزوم انتقاد سازنده و پرهیز از حاشیه‌سازی تاکید کرد و گفت: وزارت کشور دستورالعملی مبنی بر جلوگیری از سگ‌کشی و ایجاد پناهگاه دارد و بابلسر از جمله شهرهای نخست در استان‌های شمالی است که این پروژه را در دست احداث دارد؛ این مکان هم دارای نقاهتگاه و هم پناهگاه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =