کد خبر : 187498
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
-

کاهش شدت بارندگی در آسمان مازندران

کاهش شدت بارندگی در آسمان مازندران

به گزارش قائم آنلاین، احمد اسدی امروز در گفت‌وگو ، در شهرستان ساری، اظهار کرد: پیرو اطلاعیه و پیش‌بینی هواشناسی از عصر روز گذشته بارندگی‌ها به‌تدریج در آسمان مازندران آغاز شد. وی با اشاره به گسترش باران از شب گذشته در آسمان مازندران، افزود: بیشترین بارش از بورخانی لفور ۱۰۰، میان‌لات رامسر ۴۵، زیراب سوادکوه

به گزارش قائم آنلاین، احمد اسدی امروز در گفت‌وگو ، در شهرستان ساری، اظهار کرد: پیرو اطلاعیه و پیش‌بینی هواشناسی از عصر روز گذشته بارندگی‌ها به‌تدریج در آسمان مازندران آغاز شد.

وی با اشاره به گسترش باران از شب گذشته در آسمان مازندران، افزود: بیشترین بارش از بورخانی لفور ۱۰۰، میان‌لات رامسر ۴۵، زیراب سوادکوه ۴۴، گالیکلای لفور ۴۳،کلوده محمودآباد و سنگ‌پشته رامسر ۳۶، خشکه‌داران تنکابن و تلوک قائم‌شهر ۳۳ و بابلسر با ۲۸ میلی‌متر گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکهامروز بارش‌ها کمابیش در آسمان مازندران ادامه دارد؛ اضافه کرد: از اواخر روز از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود.

اسدی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به‌ویژه در ساعات بعدازظهر شاهد بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران هستیم.

وی ادامه داد: همچنین روزهای پایانی هفته هرچند از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود اما در غرب استان بارش‌های پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشینه دمای هوا مربوط به بابلسر با ۲۶ درجه و کمینه دمای هوا نیز مربوط به بلده با هفت درجه سانتی‌گراد بوده است.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 3 =