کد خبر : 187551
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
-

کارشناسی داوری دیدار سایپا و استقلال

کارشناسی داوری دیدار سایپا و استقلال

به گزارش قائم آنلاین، جعفر خوشرو کارشناسی داوری در گفت‌وگو ، درباره قضاوت اشکان خورشیدی در بازی سایپا و استقلال اظهار کرد: اشکان خورشیدی قضاوت خوبی داشت و به خوبی بازی را مدیریت کرد. او در صحنه‌ها به خوبی حاضر شد. وی ادامه داد: در دقایق پایانی نیمه نخست کمک داور دوم اشتباه کرد و

به گزارش قائم آنلاین، جعفر خوشرو کارشناسی داوری در گفت‌وگو ، درباره قضاوت اشکان خورشیدی در بازی سایپا و استقلال اظهار کرد: اشکان خورشیدی قضاوت خوبی داشت و به خوبی بازی را مدیریت کرد. او در صحنه‌ها به خوبی حاضر شد.

وی ادامه داد: در دقایق پایانی نیمه نخست کمک داور دوم اشتباه کرد و موقعیت خوبی برای سایپا به وجود آورد که حتی برخورد مهاجم سایپا با بازیکن استقلال می‌توانست شائبه پنالتی را به وجود بیاورد که در این صحنه ابتدا کمک داور باید آفساید را اعلام می‌کرد زیرا خط دفاعی استقلال با نگاه به پرچم بالا رفته کمک داور دوم ایستادند و داور هم باید بازی را متوقف می‌کرد.

خوشرو افزود: در دقیقه ۶۶، مدافع سایپا در محوطه جریمه روی میلاد زکی‌پور خطا کرد و داور به درستی پنالتی اعلام کرد. همچنین در صحنه گل مردود شده استقلال، داور به درستی گل را نپذیرفت زیرا علی کریمی روزبه شاه‌علیدوست را هل داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + هفده =