کد خبر : 187504
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
-

مورینیو: کلوپ “استیک” می‌خواست، “ماهی” تحویل گرفت!

مورینیو: کلوپ “استیک” می‌خواست، “ماهی” تحویل گرفت!

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی میل، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب با برگزاری یک مسابقه ادامه یافت که در آن لیورپول صدرنشین در حالی که هشت بازی قبل خود را با برد به پایان رسانده بود، به دیدار یونایتد بحران‌زده رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی میل، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب با برگزاری یک مسابقه ادامه یافت که در آن لیورپول صدرنشین در حالی که هشت بازی قبل خود را با برد به پایان رسانده بود، به دیدار یونایتد بحران‌زده رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین یونایتد و کارشناس فعلی فوتبال جزیره درباره انتقادات کلوپ از تاکتیک یونایتد در این دیدار حساس گفت:‌ آقای کلوپ احتمالا منو را دوست نداشته است. او استیک می‌خواست ولی ماهی تحویل گرفت. با توجه به محدودیت‌هایی که یونایتد دارد، آن‌ها در این دیدار عملکرد خوبی داشتند و بازی متفاوتی ارائه دادند. یونایتد نفوذناپذیر ظاهر شد و بازی خوبی ارائه داد.

با این نتیجه رکورد ۹ پیروزی پیاپی چلسی در شروع فصل ۰۶- ۲۰۰۵ که با هدایت ژوزه مورینیو به دست آمد هم‌چنان پابرجا ماند.

سرمربی پرتغالی در ادامه صحبت‌های خود درباره مشکل لیورپول در این دیدار گفت: کیفیت بازی تیم لیورپول وقتی مقابل یک تیمی قرار می گیرد که سطح پایین‌تری از بازی را ارائه می‌کند به مشکل می‌خورد. این مشکل بزرگ آن‌هاست. خیلی خوشحالم که لیورپول پیروز نشد چون رکورد ۹ برد پیاپی در شروع لیگ برای من ماند. لیورپولی‌ها خیلی دوست دارند در اولتدرافورد برنده شوند ولی کلوپ هنوز نتوانسته به این افتخار دست یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =