کد خبر : 187488
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
-

فرود نخستین پرواز بازگشت زائران مازندرانی اربعین تا ساعتی دیگر

فرود نخستین پرواز بازگشت زائران مازندرانی اربعین تا ساعتی دیگر

به گزارش قائم آنلاین، سعدالله وطن‌خواه در گفت‌وگو ، اظهار کرد: تا ساعتی دیگر، نخستین هواپیمای حامل زائران مازندرانی از نجف در فرودگاه ساری به زمین می‌نشیند. وی افزود: تاکنون، خبری از تاخیر در زمان پرواز به ما اعلام نشده است و طبق برنامه، این هواپیما، در ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه صبح امروز در فرودگاه ساری

به گزارش قائم آنلاین، سعدالله وطن‌خواه در گفت‌وگو ، اظهار کرد: تا ساعتی دیگر، نخستین هواپیمای حامل زائران مازندرانی از نجف در فرودگاه ساری به زمین می‌نشیند.

وی افزود: تاکنون، خبری از تاخیر در زمان پرواز به ما اعلام نشده است و طبق برنامه، این هواپیما، در ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه صبح امروز در فرودگاه ساری می‌نشیند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خاطرنشان کرد: در روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه، تعداد ۲۶۰ زائر مازندرانی از ساری به مقصد نجف جهت حضور در راهپیمایی اربعین، از طریق سفر هوایی اعزام شدند.

وطن‌خواه بیان کرد: طی روز آتی نیز، دومین هواپیمای در نظر گرفته شده جهت بازگشت زائران مازندرانی از نجف به ساری پرواز خواهد کرد.

وی در خصوص احتمال افزایش تعداد پروازهای بازگشت از مقصد نجف به ساری گفت: تاکنون و تا این لحظه، درخواستی از سوی شرکت‌های پروازی به ما اعلام نشده است.

به گفته مدیرکل فرودگاه‌های مازندران، تمام پروازهای داخلی به مقصد و مبدا مازندران برقرار است و علیرغم بارندگی‌، شرایط دید خوب است و هیچ پروازی لغو نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =