کد خبر : 187494
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
-

جاده‌‌ها لغزنده و ارتفاعات مه‌آلود است

جاده‌‌ها لغزنده و ارتفاعات مه‌آلود است

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت راه‌های مازندران باتوجه به بارش باران در گفت‌وگو ، در شهرستان ساری، اظهار کرد: بارندگی پاییزی سطح تمام محورهای مازندران را لغزنده کرد. وی افزود: همچنین ارتفاعات محورهای کندوان و سوادکوه مازندران مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است. رئیس پلیس راه مازندران با اشاره

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت راه‌های مازندران باتوجه به بارش باران در گفت‌وگو ، در شهرستان ساری، اظهار کرد: بارندگی پاییزی سطح تمام محورهای مازندران را لغزنده کرد.

وی افزود: همچنین ارتفاعات محورهای کندوان و سوادکوه مازندران مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تصادف زنجیره‌ای ۸ دستگاه خودروها در محور بابل قائم‌شهر، اضافه کرد: دلیل تصادف عدم رعایت فاصله طولی بوده که در زمان بارندگی توجه به رعایت فاصله طولی از الزاماتی است که باید رانندگان به آن توجه کنند.

این مسؤول با اعلام اینکه همچنین بارندگی‌ها موجب رانش در محدوده تونل شیرگاه محور سوادکوه ساعت چهار صبح امروز شد، تصریح کرد: شدت بارش‌ها موجب انسداد یک لاین این محدوده شد که درحال حاضر محور پاک‌سازی و تردد برقرار است.

قدمی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمامی راه‌‌های مازندران باز بوده و تردد در آن برقرار است، خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط جوی و بارندگی و کاهش دید لازم است از سفرهای غیرضروری به‌ویژه در ارتفاعات استان پرهیز کنند.

وی در پایان گفت: همچنین وضعیت تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + سیزده =

گواهینامه ایزو دوشنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

ممنون از اطلاع رسانیتون